Bv-treff.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Etter hva jeg har skjønt og lest er dette lenge siden??

Hvem arrangerte da? Bv. selv?

Må få til noe igjen!!:) Må jo være nok av ivrige sjeler her som vil kunne gjøre det også?;)

Har jo så smått vært snakket om i ulike tråder har jeg sett, men blir liksom aldri til noe mer;)

Hadde vært koselig om noen ville ta på seg ansvaret ja! :P

Hadde vært koselig om noen ville ta på seg ansvaret ja! :P
Enig!
Jeg har mange ideer, men ikke tid eller midler til å gjennomføre akkurat nå! Skal bare bli rik først.

Rik:P?

Ikke noe problem for meg, men kan ikke være alene om å arrangere det tror jeg:P
Jeg kunne godt ha hjulpet til, men tviler på at jeg bor i nærheten av der treffet evt skal holdes. Er jo sørlending, eneste som bor her, apekatter, papegøyer og meg. :p

Jeg kunne godt ha hjulpet til, men tviler på at jeg bor i nærheten av der treffet evt skal holdes. Er jo sørlending, eneste som bor her, apekatter, papegøyer og meg. :p
Og kaptein Sabeltann!

Ja. Og langemann. Langemann er hot! :p
Haha, vel vel. Øyet som ser;)

Nei, det vet man jo ikke enda da. Må først finne ut hvor det skal være. Tenker jo at en av de største byene som utgangspunkt jeg da, men det kan jo stemmes over evt.?

Haha, vel vel. Øyet som ser;)

Nei, det vet man jo ikke enda da. Må først finne ut hvor det skal være. Tenker jo at en av de største byene som utgangspunkt jeg da, men det kan jo stemmes over evt.?
Jepp! Tenker enten bergen eller oslo, evt trondheim? Håper jeg får mulighet til å bli med. :)

Mhm, greie forslag det.
Aldri vært i Trondheim jeg:P
Trondheim er en kjempefin by! :D bare vært der to ganger da. :)
Men tenker avstemming er lurt, så får noen som oppholder seg i den aktuelle byen ta hovedansvaret kanskje?

Trondheim er en kjempefin by! :D bare vært der to ganger da. :)
Men tenker avstemming er lurt, så får noen som oppholder seg i den aktuelle byen ta hovedansvaret kanskje?
Skjønner jeg må ta turen, flere som sier det!:)
Mhm, bare håpe noen vil det da:P

Back
Topp