BV treff på Color 'Line Oslo- Kiel

BV treff Oslo-Kiel

• Jippi, Jeg blir med

Votes: 0 0,0%
  • Hadde vært gøy

Votes: 4 57,1%
  • Nei, ikke tale om

• For langt vekk

Votes: 3 42,9%
  • Vet ikke

• Antall som har svart
    7
  • Avstemningen er avsluttet .

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Jeg bare lufter ut interessen for et evt BV treff på Kiel båten...;) Viss man kan få noen gunstige priser som en hel gruppe eks.

Kunne vært artig.. Men er ikke klar for å være vekk fra snuppa helt enda.

Setter ikke mine føtter på en sånn balje! Blir sjøsyk bare jeg ser en båt... :o

Last edited:
Ikke klar for å være borte fra snuppa. Hvis det er med barn tror jeg det kan bli litt pes for folk som ikke ammer mtp koking av flasker etc sorry :) Men et treff i Oslo området hvor man kan dra hjem etterpå er jeg med på :)

Moro ja, men tror ikke oppslutningen vil bli så stor egentlig;) (men hvem vet, jeg kan jo ta feil?)

Jeg lagde for øvrig en tråd for en tid tilbake med en avstemning om treff, hvor Oslo kom best ut.
Bor ikke i Oslo selv, og siden folk ikke var så enormt giret tvinnet jeg ikke noe videre på det.

Det beste ville vært om BV arrangerte et treff :D

Kunne vært artig.. Men er ikke klar for å være vekk fra snuppa helt enda.
Litt tidlig å dra fra min for øyeblikket:)

Kult
Kunne vært utrolig gøy :D
Tenker du med eller uten barn?
Vel det må man jo komme i en enighet som en gruppe.

Men min erfaring er at babyer kjenner bølger mye sterkere og reagerer også noe anderledes. Men det er invinduelt L reagerte ikke på overfarten.

Ikke klar for å være borte fra snuppa. Hvis det er med barn tror jeg det kan bli litt pes for folk som ikke ammer mtp koking av flasker etc sorry :) Men et treff i Oslo området hvor man kan dra hjem etterpå er jeg med på :)
Det burde jo la seg gjøre også:)

Moro ja, men tror ikke oppslutningen vil bli så stor egentlig;) (men hvem vet, jeg kan jo ta feil?)

Jeg lagde for øvrig en tråd for en tid tilbake med en avstemning om treff, hvor Oslo kom best ut.
Bor ikke i Oslo selv, og siden folk ikke var så enormt giret tvinnet jeg ikke noe videre på det.

Det beste ville vært om BV arrangerte et treff :D

Tror at det er litt invinduelt i hvor man er i epoken. Babyer kan være strev på båt. Mens eldre unger kan få mye gøy ut av en slik tur. Så finnes det de som kanskje ønsker seg en tur uten unger:)

Back
Topp