Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DittoSetter ikke mine føtter på en sånn balje! Blir sjøsyk bare jeg ser en båt...![]()
Kunne vært utrolig gøyJeg bare lufter ut interessen for et evt BV treff på Kiel båten...Viss man kan få noen gunstige priser som en hel gruppe eks.
Setter ikke mine føtter på en sånn balje! Blir sjøsyk bare jeg ser en båt...![]()
Ditto![]()
Må innrømme at jeg aldri ville ha jetta detJeg er for sjenert tror jeg
Neiss - er du vel ikkeJeg er for sjenert tror jeg
He he jo dt er jegNeiss - er du vel ikke![]()
Joda. Alt det der funker nok bedre når jeg ikke er gravid. HahaSjøsyke tabletter? Kvalme bånd?)
![]()
Må innrømme at jeg aldri ville ha jenta det![]()
Litt tidlig å dra fra min for øyeblikketKunne vært artig.. Men er ikke klar for å være vekk fra snuppa helt enda.
KultJeg er med!![]()
Vel det må man jo komme i en enighet som en gruppe.Kunne vært utrolig gøy
Tenker du med eller uten barn?
Det tror jeg påJoda. Alt det der funker nok bedre når jeg ikke er gravid. Haha![]()
Det burde jo la seg gjøre ogsåIkke klar for å være borte fra snuppa. Hvis det er med barn tror jeg det kan bli litt pes for folk som ikke ammer mtp koking av flasker etc sorryMen et treff i Oslo området hvor man kan dra hjem etterpå er jeg med på
![]()
Det syntes jeg åSynes det høres morsomt ut![]()
Moro ja, men tror ikke oppslutningen vil bli så stor egentlig(men hvem vet, jeg kan jo ta feil?)
Jeg lagde for øvrig en tråd for en tid tilbake med en avstemning om treff, hvor Oslo kom best ut.
Bor ikke i Oslo selv, og siden folk ikke var så enormt giret tvinnet jeg ikke noe videre på det.
Det beste ville vært om BV arrangerte et treff![]()
HE he er ikke det på nett men jeg blir veldig sjenert i grupperSjøsyke tabletter? Kvalme bånd?)
Må innrømme at jeg aldri ville ha jetta det![]()