BV Treff *oppdatert*

Drømmefangeren

Glad i forumet
Æ og Sverre e i Oslo fra 04-20 mai.. noen som e keen på et treff en av dagan?

20 mai går til reising.. Vet det ikke va mye å gå på i datoa, men.. det e no da vi e der :)

Vi hadde vel mer eller mindre bestemt oss for onsdag den 19, meeen no lure æ på.. Siden vi no plutselig skal være der så lenge.. Passe det kaskje bedre 5,6 eller 7 mai? Kom plutselig til å tenke på at den 19 e jo dagen før vi reise og da pleie æ som regel å være temmelig stressa og emosjonell.. :p Bare et forslag altså.. om det blir stress så tar vi selvfølgelig den 19.. For æ vil treffe dokker [:)]

jeg er med! har fri begge dagene [:)] Mie må i bhg 18.mai fordi det kommer fotograf dit kl 0930. kan evt ta henne ut av bhg etter det, men 19.mai passer best for oss [:D]

Passer like bra begge dagan for oss=)

Passer ikke for meg det er jo jobbdager.

For dette er jo BV treff og ikke Oslo treff slik jeg forstod det.

BV treff i Oslo =) hehe.. Herlig frøkenløken!

jaaaaaaa frøkenløken!!!! er jo glimrende [:)]

det er jo såklart langt frem i tid, så kan jo ikke vite sikkert.. men såfremt jeg ikke blir satt opp på noen vakter på hjemmet, så kommer jeg[;)] Skal nok klare å bytte dem og, om jeg får noen[8D] Men da tror jeg det blir tog isåfall.. Noen som vet om det koster noe for disse små å ta tog? *gidder ikke sjekke selv..*..[8|]

ORIGINAL: FrøkenLøken

det er jo såklart langt frem i tid, så kan jo ikke vite sikkert.. men såfremt jeg ikke blir satt opp på noen vakter på hjemmet, så kommer jeg[;)] Skal nok klare å bytte dem og, om jeg får noen[8D] Men da tror jeg det blir tog isåfall.. Noen som vet om det koster noe for disse små å ta tog? *gidder ikke sjekke selv..*..[8|]

KOster ingenting før de er to år ;)

jeg er hos legen kl 13 den onsdag 19 mai, og snuppa er jo i barnehagen, ellers er det jobb på meg i ukedagene..

jeg kan ihverfall begge dagene på ettermiddagen...

går på kurs, men det er tydeligvis bare annenhver dag, så kan nok en av dagene... veit mer i slutten av uka...

jeg har jo nr ditt drømmefanger, så jeg kan jo evt sende deg mld[;)]

ORIGINAL: BarniJanuar

jeg kan ihverfall begge dagene på ettermiddagen...

går på kurs, men det er tydeligvis bare annenhver dag, så kan nok en av dagene... veit mer i slutten av uka...

jeg har jo nr ditt drømmefanger, så jeg kan jo evt sende deg mld[;)]

Nei du har ikke nummeret mitt lengre da æ har fått nytt..;) Hehe.. men æ kan sende dæ det.. :p

avgjørelse?

Virke som det passe best for de fleste på onsdagen?

ORIGINAL: Drømmefangeren

håper på det [8D] jeg jobber alltid tirsdager, så da får jeg uansett ikke vært med..[&o]
Men, jeg har såå lyst på nye klær.. så noen må være med meg å shoppe!!![:D]

håper på det [8D] jeg jobber alltid tirsdager, så da får jeg uansett ikke vært med..[&o]

Æ blir gjerne med å shoppe [:D]

Kan forresten hende at vi kommer allerede no på søndagen , så om noen vil treffes flere ganga blir vi kjempeglad.. (skal passe min syke bror mens mamma drar på avlastningstur:)

Kan forresten hende at vi kommer allerede no på søndagen , så om noen vil treffes flere ganga blir vi kjempeglad.. (skal passe min syke bror mens mamma drar på avlastningstur:)

hvor lenge blir du i oslo da? 3,5 uke??[8D]

hvor lenge blir du i oslo da? 3,5 uke??[8D]

Da blir vi i Oslo til den 20 mai=) hehe..

Så bra! =)

Back
Topp