BV-REGJERING!!!!!!

ORIGINAL: ~Buble~

ORIGINAL: vand

Det vil da si at jeg har hans fremtidige kone som sekretær.......hmmmmmm det liker jeg meget!!!!![:)][:)]

Men en konge kan jo ikke bake.... han må jo videreføre oppskriften til noen andre.... sekretær??? HVEM VIL VÆRE KONGENS SEKRETÆR/BAKER??? [:D][:D][:D]

Mannen med den stolte stav?????????????[8D][8D][8D][8D] og dykkemaske....[8|][8|]

BILDE BILDE!!!

ORIGINAL: Primrose

Det vil da si at jeg har hans fremtidige kone som sekretær.......hmmmmmm det liker jeg meget!!!!![:)][:)]

Men en konge kan jo ikke bake.... han må jo videreføre oppskriften til noen andre.... sekretær??? HVEM VIL VÆRE KONGENS SEKRETÆR/BAKER??? [:D][:D][:D]

Mannen med den stolte stav?????????????[8D][8D][8D][8D] og dykkemaske....[8|][8|]

BILDE BILDE!!!

det er hu sektretøsen med lakk og lær som sitter på arkivet[8D][8D]

ORIGINAL: *Mariet*

Maik1 - er du noe god på lobbyvirksomhet?? [8D]

jepp, trivest godt i lobbyen,,,,,er ikke der baren er???

Vurderer om sekretær jobben krever mini skjørt og lange røde negler?

I SEE U!! [8D][8D][8D]

*leverer inn generell jobbsøknad*

Alt av interesse

Ledig stilling!

Sekretær søkes til justisministeren må kunne servere, ha vennlig telefonstemme, være et ja mennneske, og ikke minst ha system i papirene![:)][:D][:)]

alle må forresten levere passbilde til å ha under postene. solkongen har jo gjort det allerede. her er mitt:

ORIGINAL: kajja

Alt av interesse

Kaller også inn til jobbintervju ang sekretærstillingen til justisministeren !

ORIGINAL: Primrose

alle må forresten levere passbilde til å ha under postene. solkongen har jo gjort det allerede. her er mitt:

Alt av interesse

Siden Minni hadde lyst ut stilling, får du være hennes back-up/sekretær, i tilfelle hun blir kalt ut til en av de andre postene!!!! [:D][:D][:D]

Alt av interesse

*kaller inn til jobbintervju i Haugesund i morgen* [:D]

Nei. nei. nei....! Siden du forlanger at sekretæren din skal skrive beskjeder på silkepapir fra kina og pynte dem med charms, så har ikke du nok i budsjettet til å ha to sekretærer!! [>:]

ORIGINAL: Kidada

Jadda jadda!

*kopierer pupper på ene sida og rumpe på andre sida*

*fornøyd gliis*

*meget økonomisk av meg*

OG OUTFITTEN DU HAR PÅ DEG I AVARTAREN BLIR ARBEIDSANTREKKET!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jadda jadda!

*fornøyd gliis*

*meget økonomisk av meg*
[/quote

OG OUTFITTEN DU HAR PÅ DEG I AVARTAREN BLIR ARBEIDSANTREKKET!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

til alle sekretærene hehe skikkeligt norsk

Flott at jeg og fikk meg sekretær kunne blitt travelt uten, tilfelle ministrene får rabbies eller noe sånt at jeg må steppe inn for dem.

Jadda jadda!

*fornøyd gliis*

*meget økonomisk av meg*

OH YES!!

Det er den vakre polyester bunaden jeg hadde som mitt kjære arbeidsantrekk i 1 år i florida!

Polyester er aldeles ikke vamrt å få med skjønner du [&:][&:][>:][:'(][:@]

se der ja.....klesgodtgjørelse føres opp på sekretøsens lønn

Vil også være med  Noen som har en ledig stilling til meg ? [8|]

Alt av interesse

Siden Minni hadde lyst ut stilling, får du være hennes back-up/sekretær, i tilfelle hun blir kalt ut til en av de andre postene!!!! [:D][:D][:D]

Takker for stilling [:D][:D][:D][:D] WOW det gikk fort *fryder meg*

Stilligslogo:

ORIGINAL: RedFrost

Vurderer om sekretær jobben krever mini skjørt og lange røde negler?

Så lenge du skriver alle beskjeder til ministeren ned på små silkelapper og pynter alle utgående (eller inngående) dokumenter med charms og blomster så har du full tilgang på ebay og minister-sekretær-representasjons-paypal-konto [;)]

*hopper og danser rundt*

Kan jeg få bruke penner i alle regnbuens farger også?
Jeg er så glad i det og masse farger på markeringstusjene. [:D]

Å, så mange ideer jeg har nå!!!!!
Gleder meg til å kose med ebay kontoen.

*hopper rundt litt til*

ORIGINAL: sgj

Vil også være med  Noen som har en ledig stilling til meg ? [8|]

Mange ledige sekretærstillinger!!! I hvilket departement ønsker du jobb??? [:D]

Back
Topp