BV-REGJERING!!!!!!

ORIGINAL: MeMyself

[:-]hmm.. viser den fing?? Såg litt sån ut når jeg forstørra den..

Tenkte mer som i "ikke prøv deg! I'm watching you.."

"Shhhhh" (som i hysj, trodde jeg)

ORIGINAL: Ninnimamma

Jeg er skikkelig flink til å lage systemer!
Stod miss fixer`up`a på russelua!
Ordner alt jeg! [:D]

Så hvis noen vil ha meg,
så er jeg med!!!!!

Men hvis ingen vil ha meg, da kan dere bare drite å dra,
for da stemmer ikke jeg på denne regjeringa!!![8D]

Stilig, da kan vi sammarbeide innimellom. [:D]
På russelua mi sto det "FIXI" [;)]

ORIGINAL: RedFrost

ORIGINAL: MeMyself

[:-]hmm.. viser den fing?? Såg litt sån ut når jeg forstørra den..

Tenkte mer som i "ikke prøv deg! I'm watching you.."

"Shhhhh" (som i hysj, trodde jeg)

Jeg trodde det betydde "spørrende"....
hm .... det kan fort bli missforståelser når folk her så ulik oppfatning av betydningen av de forskjellige smiliene[&:]

ORIGINAL: vand

ORIGINAL: Ninnimamma

Jeg er skikkelig flink til å lage systemer!
Stod miss fixer`up`a på russelua!
Ordner alt jeg! [:D]

Så hvis noen vil ha meg,
så er jeg med!!!!!

Men hvis ingen vil ha meg, da kan dere bare drite å dra,
for da stemmer ikke jeg på denne regjeringa!!![8D]

PRESSEMELDING pr 18.02.09:

Vi må jo ikke risikere å miste Ninnimammas verdifulle stemme, så hun er nå vedtatt til å være sekretæren til kirke og kulturminister Tingeling1!!!! [:D][:D][:D] Siden hun er ms-fix-it, så går jeg strengt utfra at hun takler denne rollen når store kulturarrangement skal settes opp! For i denne regjeringen må nemlig ministrene og sekretærene gjøre sånt også!! [:D][:D][:D]

Mvh statsminister VAND!

Flott! Passer bra med tanke på at jeg har giftet meg inn i misjonærfamilie!!
Nå blir svigers stolt! [;)]

ORIGINAL: KathMor

Til den det måtte angå

Da vil jeg ved dette brevet melde i fra om at Kathrmor vil ta med seg missme på sin vennskapsbevarende-reise til Thailand for resten av vinteren. Dette med sees på som en meget viktig sak, derfor vil turen bil støttet av Statskassen. Statens hjelpemidler vil gå til nødvendig utstyr og vennskapsmiddager. (Les solsenger, daquries og billige strandmassasjer) Da det sees som en meget viktig sak at kathmor og missme sin velvære spiller en stor rolle i utviklingen av vennskapsbåndet mellom Norge og Thailand.

Mvh kathrmor og missme som pakker bager i lynets hastighet mens vi nipper på satsministerens arabadulladalla [:)]

Kjære utenriksminister (m/sekretær)
Som sekretær til kirke og kulturminister Tingeling1 påtar jeg meg oppgaven å anbefale
at hele regjeringen tar en tur til Thailand! Etter alle debatter og utskifting innenfor ministerposter,
så ser vi det som essensielt at vi står samlet, og det er vel ingen bedre måte å gjøre det
på enn å møtes over litt paraplydrinker og iskald cola???
Tror vi kan få dette dekket ved å erklære krise i regjeringen og si at vi trenger timeout,
for å komme oss styrket ut av krisen!

Mvh Ninnimamma
sekretær i kirke og kulturdepartementet

Memo til Mariet!

Melder i fra til min arbeisdgiver om at jeg har hørt ryker om at de trenger bstand på Thailand.
Saken har seg slik at utenriksminister Kathmor skal reise hit for å skape gode vennskapsbånd, og jeg anbefaler bistansdministeren å ta med seg sin sekretær, gullvisaen og reise med på dette offentlige oppdraget da bistand vil lette vennskaps arbeidet betraktelig.

*Begynner så smått og pakke kofferten*

[8|] hmm er hele regjeringen reist?[8|]

ja vil nesten tro det ja at det er det! Godt at du gjør jobben din stjerne i kortet ditt det [:D]

ORIGINAL: Kidada

ORIGINAL: minni_

ja vil nesten tro det ja at det er det! Godt at du gjør jobben din stjerne i kortet ditt det [:D]

Er det sånn bonus ordning? og når jeg har et visst antall stjerner så kan jeg veksle de inn i en premie??[;)]

jupp det er det masse fine premier alt fra honoluluturer til skinkeoster[:)]

Er det sånn bonus ordning? og når jeg har et visst antall stjerner så kan jeg veksle de inn i en premie??[;)]

HONOLULU heeeere i cooooome[:D][:D][:D][:D]

rett og slett smøringsturer hehe

HONOLULU heeeere i cooooome[:D][:D][:D][:D]

rett og slett smøringsturer hehe

Er representasjonsmiddager inkludert??

Og fri tlf bruk? Trenger å ringe noen spå damer!

ja kan skjønne det inkludert følge!
ang fri bruk av tlf så kan du kan få deg det abonomentet pappar i perm[:D]

ORIGINAL: *Mariet*

Memo til Mariet!

Melder i fra til min arbeisdgiver om at jeg har hørt ryker om at de trenger bstand på Thailand.
Saken har seg slik at utenriksminister Kathmor skal reise hit for å skape gode vennskapsbånd, og jeg anbefaler bistansdministeren å ta med seg sin sekretær, gullvisaen og reise med på dette offentlige oppdraget da bistand vil lette vennskaps arbeidet betraktelig.

*Begynner så smått og pakke kofferten*

Svar til sekretær RedFrost:
Som politikere høyt på strå må vi fortløpende vurdere hvor vi skal ha fokus, og hvilke prioriteringer vi skal ha.
Minner derfor om at servitørene på Hawaai og trenger noe å gjøre på.
Hvordan stiller du deg til dette?

Yte bistand til snaisende pool boys må da være en vesentlig god prioritering.
Tenk på hvor mye godt det vil gjøre for familien og derfor nærmiljet også.

*vurderer om RedFrost passer best som rådgiver eller sekretær*

Får jeg lønnsforhøyelse og bedre arbeidsvilkår da?

*vurderer å takke ja til rådgiver posten*

Om (!) Mariet kommer til Skjernøya. [:D]

vi mangler hvis fortsatt forsvarsminister! Må ha en, for hvem skal ellers forsvare oss i en eventuelt bv krig???[8|]

vi mangler hvis fortsatt forsvarsminister! Må ha en, for hvem skal ellers forsvare oss i en eventuelt bv krig???[8|]

OK! jeg kan godt ta den hvis ingen andre melder seg med stormende jubel! er jo litt som må organiseres og fikses som forsvarsminister også! ganske vant til kamp og krangling, så har blitt god på forsvarsmekanismer! [8D]
men må ha en sekretær som er god på kommunikasjon altså! [;)]

E kan være forsvarsminister!!! Mi har ein ISAF-bil i tona....[;)] 

Meg på BV
Fliiink sekretøse [:)]

Haha, du minner me litt om ho sekretøsa i Californication..... D var sekretøse i ordets rette forstand....[:D]

bor du på skjernøya?? kjenner du åse kanin? [:D] jeg var i bryllup der en sommer til fetteren min - utrolig fin plass!! pappa er jo oppvokst på skogsøy også (tante og onkel bor der nå).

ORIGINAL: Primrose

bor du på skjernøya?? kjenner du åse kanin? [:D] jeg var i bryllup der en sommer til fetteren min - utrolig fin plass!! pappa er jo oppvokst på skogsøy også (tante og onkel bor der nå).

Nei, men bor i Mandal og Mariets manns familie har hytte der, så Mariet skal bare vinne litt i lotto og så restaurere et hus og flytte hit. :P

Fetter? Thommas? [8D]

har 3 fettere, Erik, odd arthur og christian (alle har østlending dialekt) - var erik som gifta seg den gangen [:D]. Thomas, har han en bror som heter lars og en søster som heter hanne?

Back
Topp