Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ninnimamma
Jeg er skikkelig flink til å lage systemer!
Stod miss fixer`up`a på russelua!
Ordner alt jeg! [:D]
Så hvis noen vil ha meg,
så er jeg med!!!!!
Men hvis ingen vil ha meg, da kan dere bare drite å dra,
for da stemmer ikke jeg på denne regjeringa!!![8D]
ORIGINAL: RedFrost
ORIGINAL: MeMyself
[:-]hmm.. viser den fing?? Såg litt sån ut når jeg forstørra den..
Tenkte mer som i "ikke prøv deg! I'm watching you.."
"Shhhhh" (som i hysj, trodde jeg)
ORIGINAL: vand
ORIGINAL: Ninnimamma
Jeg er skikkelig flink til å lage systemer!
Stod miss fixer`up`a på russelua!
Ordner alt jeg! [:D]
Så hvis noen vil ha meg,
så er jeg med!!!!!
Men hvis ingen vil ha meg, da kan dere bare drite å dra,
for da stemmer ikke jeg på denne regjeringa!!![8D]
PRESSEMELDING pr 18.02.09:Vi må jo ikke risikere å miste Ninnimammas verdifulle stemme, så hun er nå vedtatt til å være sekretæren til kirke og kulturminister Tingeling1!!!! [:D][:D][:D] Siden hun er ms-fix-it, så går jeg strengt utfra at hun takler denne rollen når store kulturarrangement skal settes opp! For i denne regjeringen må nemlig ministrene og sekretærene gjøre sånt også!! [:D][:D][:D]
Mvh statsminister VAND!
ORIGINAL: KathMor
Til den det måtte angå
Da vil jeg ved dette brevet melde i fra om at Kathrmor vil ta med seg missme på sin vennskapsbevarende-reise til Thailand for resten av vinteren. Dette med sees på som en meget viktig sak, derfor vil turen bil støttet av Statskassen. Statens hjelpemidler vil gå til nødvendig utstyr og vennskapsmiddager. (Les solsenger, daquries og billige strandmassasjer) Da det sees som en meget viktig sak at kathmor og missme sin velvære spiller en stor rolle i utviklingen av vennskapsbåndet mellom Norge og Thailand.
Mvh kathrmor og missme som pakker bager i lynets hastighet mens vi nipper på satsministerens arabadulladalla [:)]
ORIGINAL: Kidada
ORIGINAL: minni_
ja vil nesten tro det ja at det er det! Godt at du gjør jobben din stjerne i kortet ditt det [:D]
Er det sånn bonus ordning? og når jeg har et visst antall stjerner så kan jeg veksle de inn i en premie??[;)]
ja vil nesten tro det ja at det er det! Godt at du gjør jobben din stjerne i kortet ditt det [:D]
Er det sånn bonus ordning? og når jeg har et visst antall stjerner så kan jeg veksle de inn i en premie??[;)]
jupp det er det masse fine premier alt fra honoluluturer til skinkeoster[:)]
HONOLULU heeeere i cooooome[:D][:D][:D][:D]
jupp det er det masse fine premier alt fra honoluluturer til skinkeoster[:)]
HONOLULU heeeere i cooooome[:D][:D][:D][:D]
rett og slett smøringsturer hehe
Er representasjonsmiddager inkludert??
Og fri tlf bruk? Trenger å ringe noen spå damer!
ORIGINAL: *Mariet*
Memo til Mariet!
Melder i fra til min arbeisdgiver om at jeg har hørt ryker om at de trenger bstand på Thailand.
Saken har seg slik at utenriksminister Kathmor skal reise hit for å skape gode vennskapsbånd, og jeg anbefaler bistansdministeren å ta med seg sin sekretær, gullvisaen og reise med på dette offentlige oppdraget da bistand vil lette vennskaps arbeidet betraktelig.
*Begynner så smått og pakke kofferten*
Svar til sekretær RedFrost:
Som politikere høyt på strå må vi fortløpende vurdere hvor vi skal ha fokus, og hvilke prioriteringer vi skal ha.
Minner derfor om at servitørene på Hawaai og trenger noe å gjøre på.
Hvordan stiller du deg til dette?
*vurderer om RedFrost passer best som rådgiver eller sekretær*
vi mangler hvis fortsatt forsvarsminister! Må ha en, for hvem skal ellers forsvare oss i en eventuelt bv krig???[8|]
*vurderer å takke ja til rådgiver posten*
Om (!) Mariet kommer til Skjernøya. [:D]
ORIGINAL: Primrose
*vurderer å takke ja til rådgiver posten*
Om (!) Mariet kommer til Skjernøya. [:D]
bor du på skjernøya?? kjenner du åse kanin? [:D] jeg var i bryllup der en sommer til fetteren min - utrolig fin plass!! pappa er jo oppvokst på skogsøy også (tante og onkel bor der nå).