BV-opprop!! *insp. Oprah*

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Jeg lover å ikke skrive sms mens jeg kjører bil!!
Lover å finne frem handsfree til telefonen min også.

[:)]

Ps: Et opprop er bare til for å signere.
Har dere vært flinke hittil er det bare å signere allikevel :D Vis at dere står sammen i kampen for færre trafikkuhell.[:D]

Kjører ikke bil, og sambo vil ikke høre på meg.... [&o]
Iflg Oprah skal man vel ikke snakke i tlf overhodet i bil, med eller uten handsfree... Om jeg har forstått det rett[:)]

ORIGINAL: siljegulli

Kjører ikke bil, og sambo vil ikke høre på meg.... [&o]
Iflg Oprah skal man vel ikke snakke i tlf overhodet i bil, med eller uten handsfree... Om jeg har forstått det rett[:)]

Joda Lisa Ling skrev under i dag... og hun skal bruke handsfree.
De endret på ordlyden så hun kunne skrive under.[:)]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Jeg har aldri tatt tlf eller skrevet sms mens jeg kjører, og kommer aldri til å gjøre d.
Hvis jeg gjør d, så kræsjer jeg. Ingen tvil engang!

Jeg skriver aldri sms når jeg kjører og jeg snakker kun i høytaler så jeg er med [:)]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Jeg har aldri tatt tlf eller skrevet sms mens jeg kjører, og kommer aldri til å gjøre d.
Hvis jeg gjør d, så kræsjer jeg. Ingen tvil engang!

Jeppsi pepsi!

ORIGINAL: Markmusa

Jeg skriver aldri sms når jeg kjører og jeg snakker kun i høytaler så jeg er med [:)]

men da ringer du ikke selv? og du må jo se på tlf for å slå på høytaler??

jeg er verdens dummeste menneske tror jeg, og sjekker tilogmed facebook på telefonen på vei til skolen.. Jeg sender meldinger og ringer, og er helt apekatt..! Men jeg skal skrive under jeg og og si at fra og med NÅ, skal jeg kun snakke i handsfree i bilen, alt annet kan vente..! Innskiiiiild!

jeg er med! svarer aldri på tlf om ikke handsfree er koblet til! og skriver aldri eller ser aldri på sms mens jeg kjører.

sambo var det værre med, så jeg gikk til innkjøp av blåtann handsfree til han! og den bruker han! hurra! [:)]

såem, jeg kan godt skrive under!

Når jeg får lappen (forhåpentligvis før jul) skal jeg aldri ringe eller sende sms bak rattet.

I tillegg er jeg flink til å være den som håndterer samboerens mobil mens han kjører, slik at han ikke trenger å ringe/tekste mens han kjører når jeg sitter på.

Jeg også ringer, sender sms, er på facebook og alt når jeg kjører bil! Og jeg LOVER å VIRKELIG sette meg inn for å bli kvitt den dumme uvanen.. Har faktisk tenkt tanken på å legge mobilen i baksetet [8D]

ORIGINAL: Markmusa

jeg brukte før å skrive meldinger og ringe, men fikk ny mobil uten taster så da klarer jeg ikke kjenne at jeg trykker på riktig knapp, og må da se på displayet og det er ikke aktuelt, så skal slutte, jeg lover!

Jeg hverken leser eller skriver SMS når jeg kjører bil. Jeg holdt på å kræsje for en ca 10 årsiden på grunn av det så da slutta jeg med det.
Men jeg snakker desverre i tlf når jeg kjører.
Jeg lover å finne frem handsfree'en og ha den i bilen heretter.

Jeg svarer/leser ikke på sms når jeg kjører.. Skal jeg ringe stopper jeg, og ringer tlf. venter jeg med og ringe tilbake til jeg har stoppet... Er så fort gjort og være uoppmerksom i noen sek. og da er det gjort.. Snakket i tlf. 3 ganger tilsammen siden jeg har kjørt opp tror jeg, men ikke flere ganger...

Har vel både lest og skrevet smsm mens jeg har kjørt..
Snakker i tlf med handsfree..

Men nå klarer jeg ikke å skrive for nå har jeg iphone,å da er det brått litt vanskeligere..
Så det har jeg sluttet med[:)]

Back
Topp