BV norm for møkkete hjem?

Synlig skittent gulv, støvete, hybelkaniner overalt, matrester, mugnet oppvask, skitne klær overalt, søppel som er på vei ut døra på egen hånd.. Sånne ting.

ORIGINAL: alice_

Synlig skittent gulv, støvete, hybelkaniner overalt, matrester, mugnet oppvask, skitne klær overalt, søppel som er på vei ut døra på egen hånd.. Sånne ting.

Hvis en har dyr så er ikke lukt og evt skitten kattedo noe positivt heller.

Ser at det er flere som skriver at de melder til bv pga skitt og møkk i hjemmet, lurer på om de kjenner til normene for det [;)]

Katter er jo ganske renslige, så om doen er for skitten så gjør de fra seg utenfor. Tenker ikke på deg, men ser at flere her inne er veldig opphengt i å snakke negativt om andre. Jeg lurer litt på om dette er et forum for de som ønsker å henge ut noen... Eller er det bare for å få diskusjoner de holder på? Hm...

Det er 3x2+4+1:

3 hybelkaniner to steder, 4 tomme melke/juice-kartonger som ikke er kasta ut i søpla og 1 tissebleie som ikke er kasta ut. De fleste har jo ikke alt dette, kanskje bare en tissebleie, og blir bare lagt i mappa "til overvåking"

ORIGINAL: Luna_1

Ser at det er flere som skriver at de melder til bv pga skitt og møkk i hjemmet, lurer på om de kjenner til normene for det [;)]

Aner ikke normene for det... men det er delvis en grunn til att jeg meldte noen til bv.
Og i det huset var/er det så ekkelt att jeg ikke klarte å være der.....  motorolje og bildeler var en naturlig del av kjøkkeninteriøret... rot overalt.... gamle middagsrester stod rundt omkring... tjukt lag med urin på gulvet i området rundt doen... larver i bestikkskuffen....  bare for å nevne noe[:o]

ORIGINAL: Tøsa FTW

ORIGINAL: Juliette

Det er 3x2+4+1:

3 hybelkaniner to steder, 4 tomme melke/juice-kartonger som ikke er kasta ut i søpla og 1 tissebleie som ikke er kasta ut. De fleste har jo ikke alt dette, kanskje bare en tissebleie, og blir bare lagt i mappa "til overvåking"

[8|]

Jeg har hørt 2X3 ang de hybelkaninene...

Så feilinformert kan man altså være

Det er 3x2+4+1:

[8|]

Øh.. må man gå UT i søppeelet med EN tissebleie?

Tror ikke barnevernet har noe spesielt annet syn på møkk enn vanlige folk; Er det møkkete så er det møkkete!
Det går vel mye på å klare å holde orden, at man har det rent og pent, bra hygiene på kjøkken og bad, at søppel ikke flyter og at man ikke har støv som ligger fra mnd før..
Tror ingen i bv mener at man skal klare å ha det helt strøkent hele tiden, det ville forundret meg!

Måneders gammel møkk i forhold til noen stakkars hybelkaniner, da forstår jeg hvorfor så mange her inne har meldt andre for "ingenting"..[8|]

ORIGINAL: forvirretmor

Det er 3x2+4+1:

[8|]

[8D]

Det er 3x2+4+1:

Hæ? 4 tomme kartonger er bekymringsverdig?
Vi skyller og setter kartongene oppned ved vasken til tørk, før de brettes og stappes. Vi bruker mye juice og melk, så det hender det står mer enn fire kartonger der... Jeg klarer ikke se hvordan det er et problem.

Og du bruker ordet ut i begge tilfeller, betyr det at man skal gå UT for hver eneste bleie/kartong?

ORIGINAL: forvirretmor

Det er 3x2+4+1:

[8|]

[8D]

Jeg skal gå ut med søppel 4 ganger om dagen minimum altså[8D]Hvorfor har ingen fortalt meg dette før??

ORIGINAL: Miriel

Det er 3x2+4+1:

Hæ? 4 tomme kartonger er bekymringsverdig?
Vi skyller og setter kartongene oppned ved vasken til tørk, før de brettes og stappes. Vi bruker mye juice og melk, så det hender det står mer enn fire kartonger der... Jeg klarer ikke se hvordan det er et problem.

Og du bruker ordet ut i begge tilfeller, betyr det at man skal gå UT for hver eneste bleie/kartong?

Har vondt for å svelge denne jeg også.Jeg støvsuger HVER dag og vasker et par ganger i uka,men jeg har fortsatt hybelkaniner,og EI bleie?! Skjønner ikke dette jeg..

Vi kaster bleine i en pose på badet, og går ut med den når posen er full... Hvordan stiller de seg til det?

ORIGINAL: Luna_1

Haha [:D] Meg og [;)]

Lyst til å vite normen?

Ja!

Back
Topp