Bv-helg

oslo alt for langt........

Langt, du liksom Kom ikke og fortell meg hva som er langt[8D] Jeg har ca 250 mil til Oslo..... Hva har du...???[;)]

OSLO er brillefint det!!

hehe, har ca 790 mil jeg til oslo!!!!! det er langt

Kjører du hele sørlandet i sikksakk først da, eller...??[8D]

Stemmer for OSLO

Ser ut som de fleste..... jaja bortsett fra nikki som driver lobbyvirksomhet [:D] stemmer for oslo....  skal vi prøve en helg i april?

APRIL PASSER BRA! VILKEN HELG? HAR I ALLE FALL EN HELG SOM IKKE PASSER FOR MEG DVS HELGEN 13-15.
da er det full rulle med barnebursdag her i alle fall!
men alle de andre går å fikse på tenker jeg

April høres bra ut, men da stemmer jeg for at helgen 20.-22. ikke er et av alternativene! Jeg viiiil være med!!!

Ja tropicana på Gol passer meg perfekt helt enig med chatrine76hehehe
er bare et kvarter og kjøre for meg.
Men er veldig enig i Oslo enda[:)]

Gol hadde også vært artig, gøy å komme seg bort!

Men blir kanskje litt vanskelig for de som må fly for å komme seg østover?

[&:]

Har nesten ikke liv for tiden jeg... men - er vel selvforskyldt, synes det er SKIKKELIG kjipt å være sosial når jeg er den eneste som må være edru! Derfor hadde det passet såååå bra med en hel edru BV-gjeng [:D]

så bra at det er så mange som vil være med[:D] men hallo, hvordan skal vi organsiere dette her da egentlig? reise til og fra må vi vel ordne selv, men må jo ha en form for påmelding og fikse overnatting osv... noen som vil hjelpe med å ordne dette?
Det hadde vært knall gøy å fått til dette her asså [:D]

ORIGINAL: Nikki!

ORIGINAL: Champ

så bra at det er så mange som vil være med[:D] men hallo, hvordan skal vi organsiere dette her da egentlig? reise til og fra må vi vel ordne selv, men må jo ha en form for påmelding og fikse overnatting osv... noen som vil hjelpe med å ordne dette?
Det hadde vært knall gøy å fått til dette her asså [:D]

skulle gjerne hjulpet deg champ!
men jeg er så opp og ned i formen at jeg tør ikke påta meg noe.
men om det blir i oslo så må nesten noen derfra hjelpe syns jeg[:D] de kjenner til plasser å være liksom.......=)[:D]

må nesten ha påmelding og sånn-så det ikke skal bli mange som vil og ingen som møter opp

Det er nettopp det som er...... jeg sitter jo ikke i oslo, så det er ikke så lett å organisere herfra[8|]

La oss prøve å få altternativer fra flere her inne i bv.. så kan jeg evt stå for en bestilling osv... men vil gjerne at dere kommer med altenativene! og alternativ til helg!
fikser det meste!

Har full kalender fram til fødsel...........men det skal bli gøy å høre hvor i landet dere til slutt treffes

ja ihverstefall så kan jeg jo sitte med bena dinglende på akerbrygge å spise is alene jeg..... hehe

neida, jeg kan igrunn hele den mnd jeg, men tenkte på at påsken går jo inn i starten på april, så er det to helger som noen ikke kunne, så da var det jo bare siste helgen igjen [:D]

Jeg tror ikke jeg kan den siste helgen i april, for da er alle ungene hjemme. Men hvis det blir den helga, så vil jeg gjerne komme, men ikke overnatte! [:D] 

Jeg kan godt hjelpe til å organisere dette, det er veldig sånn "meg-greie" [:)]

Jeg organiserte ett treff for gjengen på lavkarbo.no i januar 2005 også [:)]

Men da må jeg vite litt om noen forskjellige ting..

1. Er det snakk om 1 eller 2 netter?

2. Hvor mye penger kan dere legge i overnatting?

3. Skal noen av dere ha med barn?

Supert bobler! [:D]
Jeg må undersøke litt, har sykt lyst til å bli med, men gubben skal på golftur til Danmark rundt den tiden. [8D] Så da må jeg evt ordne barnevakt til William eller jeg kan slå  fluer i en smekk, besøke en venninne i Asker, ha med William og bli med på dagtid...dersom det blir i Oslo evt...
Her er det flere muligheter som må vurderes. [8|]
Skjønt, pleier heller ikke være problem med barnevakt for ei helg...[:D]

blir arendal det trudes=)

får du ikke blitt med??? har du så mange planer..jøss,har ikke noe jeg

Skal leie ut huset i påska og det krever jo sitt av forberedelser. Så skal jeg pusse opp 4 soverom.........
Vi ska i tillegg på en ukes ferie i Danmark for vi har leid oss et hus der like ved legoland og deretter Kiel tur med sambos jobb. tror dette blir nok jeg for meg og min tilstand. Er i tillegg støttekontakt for min bror på 30 år der han kommer og bor til oss i jevne mellomrom , samt at vi er der og bor til han.........

Back
Topp