Bv-helg

Champ

Gift med forumet
Kom kom på en lurifaks ide!!!

Hva med en bv helg et eller anna sted så vi damer bare kan skravle og legge alle hverdagslige ting til side å heller ta var på oss selv? bobler foreslo spa!!! Det hadde vært noe jenter[:)]
Fler som synes dette er en god ide, og kanskje vil være med på en sånn helg??

Gjerne![:D] Men hvor skulle det ha blitt da? Må ta det sånn ca midt i landet da. Bor vi ikke veldig spredt?

Jeg er også med [:)] Så fremt det er praktisk mulig å få det til da...
Langt å reise uansett hvor for min del, så det spiller egentlig ikke så stor rolle hvor det blir... Men det er vell enklest å komme seg til Oslo for de fleste vil jeg tro...?[8|] Det er det hvertfall for meg[8D]

Jeg er med og Oslo er jo dit alle flyr går! Så jeg må jo si meg enig i oslo!
Bare kommm med forslag på vilken helg eller dager det ville vært aktuelt!
så får jeg se om det går! skal jo egentlig mye til at det klaffer for alle! men vi får jo prøve på den!

jeg stemmer for arendal!!!!!!!!!=)
går fly til kristiansand

Hehe... da sier jeg Kirkenes[8D] Går fly hit også vettu[;)] Bare ikke så mange

Ja[:)]
Det høres kjempe koselig ut, blir med blir med hvis det passer den helgen dere bestemer da.
Men Oslo passer best for meg[:D]

Jeg går for alta... fint der også vet dere!
fly går det også dit...

hehe Tropicana på gol er sånn midt i der[:D]

ORIGINAL: Entil

Jeg er også med [:)] Så fremt det er praktisk mulig å få det til da...
Langt å reise uansett hvor for min del, så det spiller egentlig ikke så stor rolle hvor det blir... Men det er vell enklest å komme seg til Oslo for de fleste vil jeg tro...?[8|] Det er det hvertfall for meg[8D]

Ja, en del må vel ta fly og noen tog. Så da er jo Oslo greit? Så de som tar fly slipper å hoppe på toget i tillegg....

Men jeg er MED !!!!!!! (Hvis det passer og alt er bra med mor og barn da, selvfølgelig) [:D] 

Back
Topp