BV Forum app

KR1ST1NE

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Julibarna 2019
Hei,
jeg har vært litt borte etter at appen min sluttet å virke i sommer. Finner den ikke igjen på Play Store heller. Er det noen som kan fortelle meg om hele appen har blitt slettet, fått nytt navn, eller rettogslett bare har sluttet å fungere?
Det er dumt, for jeg har ikke interesse av å logge meg på dataen like ofte som jeg ville sjekket på telefonen.
 
Appen er slettet for Android og funker utrolig dårlig for iPhone. Skikkelig synd, og helt merkelig at det ikke går ann å lage en app som funker! Jeg bruker nettleser på mobil, og det er jo en vanesak, men skikkelig tungvindt.
 
Bare å vende seg til å bruke nettleser i stedet, appen fungerer ikke, eller fungerer veldig dårlig i de fleste tilfeller :)
 
Alltid brukt nettleser på mobilen jeg. Aldri noe tull og veldig fornøyd :)
 
Vært mye tull på appen for min del. Har iPhone. Slettet appen i rein frustrasjon her om dagen og nå er den ikke til å laste ned lenger. Får se hvor flink jeg er til å bruke nettleseren på tlf. Håper det kommer en ny fungerende app etterhvert:)
 
Hei,
jeg har vært litt borte etter at appen min sluttet å virke i sommer. Finner den ikke igjen på Play Store heller. Er det noen som kan fortelle meg om hele appen har blitt slettet, fått nytt navn, eller rettogslett bare har sluttet å fungere?
Det er dumt, for jeg har ikke interesse av å logge meg på dataen like ofte som jeg ville sjekket på telefonen.
Hei,

Vi har nå fjernet appen helt. Nå er det kun mulig å bruke forumet via nettleser.
 
Back
Topp