Bv app til ipad

Shauri

Forumet er livet
VIP
Noen av dere som bruker? Skjønner ikke hvordan jeg skal få lagt til underforum som favoritt...

Bruker på iphone.. har ikke sjekket slike finesser enda...

Da burde det jo gå på et vis.. hm...

Oi, det aner jeg ikke, men dytter for deg:D

Ser det er flere ting som ikke fungerer som det skal på denne ipad appen.. Så kanskje derfor..

Jeg får ikke logget inn verken på ipad eller iphone. Brukeren finnes ikke...merkelig siden jeg er her :)

Jeg får ikke logget inn verken på ipad eller iphone. Brukeren finnes ikke...merkelig siden jeg er her :)

Hehe ja du er jo her i aller høyeste grad :D

Ser det er flere ting som ikke fungerer som det skal på denne ipad appen.. Så kanskje derfor..

Klarer du å abonnere på underforum på android versjonen? (Hvilke)?

Jeg trodde en bare kunne abonnere på hovedforum i begge.. for de skal være like. Vi ser nå på muligheter for at en skal kunne abonnere på en enkelt termingruppe.

Klarer du å abonnere på underforum på android versjonen? (Hvilke)?

Jeg trodde en bare kunne abonnere på hovedforum i begge.. for de skal være like. Vi ser nå på muligheter for at en skal kunne abonnere på en enkelt termingruppe.
På android appen jeg bruker på tlf min har jeg lagt til november 2009 og september 2012 som favoritter, men det får jeg ikke til på ipad appen.

Haha! Jeg hadde bare byttet passord og glemt det ;-p så nå har jeg tydeligvis byttet pasord igjen..er alltid innlogget på dataen så der skriver jeg ikke passordet mitt. *feeling stupid*

Back
Topp