Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ikke logget inn verken på ipad eller iphone. Brukeren finnes ikke...merkelig siden jeg er her![]()
Jeg får ikke logget inn verken på ipad eller iphone. Brukeren finnes ikke...merkelig siden jeg er her![]()
Ser det er flere ting som ikke fungerer som det skal på denne ipad appen.. Så kanskje derfor..
På android appen jeg bruker på tlf min har jeg lagt til november 2009 og september 2012 som favoritter, men det får jeg ikke til på ipad appen.Klarer du å abonnere på underforum på android versjonen? (Hvilke)?
Jeg trodde en bare kunne abonnere på hovedforum i begge.. for de skal være like. Vi ser nå på muligheter for at en skal kunne abonnere på en enkelt termingruppe.
Må logge inn med epost, ikke med brukernavnJeg får ikke logget inn verken på ipad eller iphone. Brukeren finnes ikke...merkelig siden jeg er her![]()
På android appen jeg bruker på tlf min har jeg lagt til november 2009 og september 2012 som favoritter, men det får jeg ikke til på ipad appen.