*BV addict*

Meieriet

Elsker forumet
Hvordan går det med tomine nå?

Tenker ofte på dere! [:)]

hun er bare nydelig!  Storesøster også, btw [:)]

Håper dere får noen flere svar og oppklaringer etter hvert - uvitenhet er ikke noe alright.

Flinke, søte tomine! [:)]

ORIGINAL: *LL*

For en herlig jente!![:)][:)]

Tenker også på dere, så det var godt å høre dere har det fint.

Så bra at alt går bra [:)]

ORIGINAL: Enaj

Tror jeg henger langt etter, men jeg trodde hun bare var sen i utviklingen ?
Er det noe jeg ikke har fått med meg her ?

*

ORIGINAL: alruto

ORIGINAL: *BV addict*

ORIGINAL: Meieriet

hun er bare nydelig!  Storesøster også, btw [:)]

Håper dere får noen flere svar og oppklaringer etter hvert - uvitenhet er ikke noe alright.

Flinke, søte tomine! [:)]

Jeg har sagt til Tomine at sammen klarer vi alt.
Det er kun en ting jeg ikke kan takle........
Så jeg er overlykkelig og takknemmelig bare hun får leve livet fult ut som de fleste andre.

Er det frekt å spørre om hva det er?

*

med en så flink og støttende mamma så klarer tomine alt [:)]....ønsker dåkker det beste framover [:)]

ORIGINAL: LOMO*4

med en så flink og støttende mamma så klarer tomine alt [:)]....ønsker dåkker det beste framover [:)]

må bare signere her, lomo sa det så fint! [:)]

ORIGINAL: Meieriet

ORIGINAL: LOMO*4

må bare signere her, lomo sa det så fint! [:)]

Takk for et godt og fint komplement[:)]

Så bra det går fremover med Tomine[:)]
Og så fint dere har fått noen svar, men den stoffskiftesykdommen, er det den som egentlig skal oppdages ved fødsel?

ORIGINAL: **Emmeline**

Så bra det går fremover med Tomine[:)]
Og så fint dere har fått noen svar, men den stoffskiftesykdommen, er det den som egentlig skal oppdages ved fødsel?

*

Litt nysgjerrig jeg, men hva vil det si for Tomine å ha en slik sykdom da?

ORIGINAL: dripdrop

Litt nysgjerrig jeg, men hva vil det si for Tomine å ha en slik sykdom da?

*

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det og har noe med nedbryting av enzymer å gjøre og. Men det burde vel da legen ha nevnt?!?
Lykke til med videre utredning iallefall, sender deg en god klem[:)]

ORIGINAL: **Emmeline**

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det og har noe med nedbryting av enzymer å gjøre og. Men det burde vel da legen ha nevnt?!?
Lykke til med videre utredning iallefall, sender deg en god klem[:)]

*

Krysser fingrene for dere at dette er en sykdom som Tomune kan leve med. Men har dere ikke fått noe info? Håper i det minste de tar prøvene raskt så de kan finne ut ordentlig hva det er, må jo være grusomt å gå i det uvisste. All ære til deg som virket utrolig sterk og tøff[:)]

den sykdommen de tester nyfødte for er Følling..
Og utifra symptomene på den sykdommen så syntes jeg ikke Tomine passer inn der..

Men hvis de finner ut hvilke stoffskifte sykdom det er, så kan vel de medisinere. Eller lage personlig kostholdsplan?

Skjønner utrolig godt at det er vanskelig å gå rundt å ikke vite noenting.
Og ikke få lov å gjøre noe annet for barnet sitt enn å sitte å vente.

Håper virkelig dem snart finner ut av noe. At de kan gjøre noe, at Tomine får et godt og langt liv og at dere får ro i sjelen deres og kan kose dere sammen alle 4!!

STOR klem!!

Back
Topp