Buzzador...

tuppa86

Forumet er livet
hmm.. når æ meldt mæ inn forsto æ d sånn at æ sku få nånn smaksprøva også skriv ein rapport på det... men hærremin, æ fikk jo 24 (!!!!!!!!!) smaksprøva hær no, og det forventes at æ ska send inn bilda, lynrapporta og rapporta!! What?? bare æ som har misforsåttt?? KOrr alvorlig må man gjør herre da?? trur æ melde mæ ut æ [&:] Men må væll uansett send inn rapport no ?

Du skal jo gi ut smaksprøver til familie og venner og få tilbakemelding fra de..

ORIGINAL: Goollemor

Fordel å lese infoen før man melder seg på, kanskje?
[8|]

Hva skal du teste da?

Vi fikk en del barnemat en gang, og da delte jeg ut til andre mødre med barn på Ole Henriks alder. Og så hørte jeg med de hva de syntes..

Det er det man skal gjøre.

ja, æ har tydeligvis læst LITT fort... [8D] Hadd snakka me venna som va medlemma, og forsto d på dæm som at dæm hadd fått smaksprøva bare te sæ sjøl, og sendt inn rapport på si mening.. så va d æ va forberedt på..ikke at æ måtta bynn å samle inn informasjon fra ulike folk.... skylde på at ammetåka garantert hadd nå av skylda for at æ itj fekk mæ me HEILE sannheten [8|]

du deler de ut og hører hva de sier og syns om produktet. Du MÅ ikke levere rapport, men da er det tvilsomt du får flere tilbud.
Og de rapportene erikke vanskelig altså. Sånn spørresjema du fyller ut på nettet det tar 3-5 minutter.

jeg sitter nå å venter på dr.greve produkter[:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Du skal jo gi ut smaksprøver til familie og venner og få tilbakemelding fra de..

e d nå spes spørsmål dæm må svar på? eiller e d bare å få dæm te å gi si mening om produktan?

ORIGINAL: tuppa86

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

e d nå spes spørsmål dæm må svar på? eiller e d bare å få dæm te å gi si mening om produktan?

Om de er fornøyd med produktet eller ikke,hva som kan gjøres annerledes osv...=)

ORIGINAL: MorraTeFreja

Poenget er at du får prøver og skal buzze disse, dvs dele ut og hente inn testpersonenes mening om produktet. Ser at mange her inne tror de kan beholde alt selv, men det er ikke poenget med å være buzzador.

Les informasjonen som fulgte med leveransen og det du finner på hjemmesiden til buzzador.

ja, æ og trudd æ kun behold aillt sjøl..men æ trudd jo d va snakk om 2 pakka å da...hehe

[8|]

Hva skal du teste da?

Vi fikk en del barnemat en gang, og da delte jeg ut til andre mødre med barn på Ole Henriks alder. Og så hørte jeg med de hva de syntes..

ja, æ har tydeligvis læst LITT fort... [8D] Hadd snakka me venna som va medlemma, og forsto d på dæm som at dæm hadd fått smaksprøva bare te sæ sjøl, og sendt inn rapport på si mening.. så va d æ va forberedt på..ikke at æ måtta bynn å samle inn informasjon fra ulike folk.... skylde på at ammetåka garantert hadd nå av skylda for at æ itj fekk mæ me HEILE sannheten [8|]

Det er feil, det er ikke til dem selv.
Dvs, du skal beholde og teste ut èn enhet, resten skal du "buzze"
Ofte er den enheten som er til deg selv større, og gjerne med litt "ekstrautstyr"

en enhet som e stør? æ fekk 24 like store pakka me naturnes fruktkompott æ.. 2 ulike smaka..har itj nok venna me unga i deinn alder\'n te at æ kainn gi ut bare 1 te hver heiller..så får bli litt fleir te hver

[8|]

Hva skal du teste da?

Ofte er den enheten som er til deg selv større, og gjerne med litt "ekstrautstyr"

en enhet som e stør? æ fekk 24 like store pakka me naturnes fruktkompott æ.. 2 ulike smaka..har itj nok venna me unga i deinn alder\'n te at æ kainn gi ut bare 1 te hver heiller..så får bli litt fleir te hver

Ikke på alle produktene.

Jeg testet ut kosttilskudd en gang, da var det en boks med 2-300 piller til meg, og småposer jeg skulle buzze.
Da jeg testet ut hurtigris fulgte det med et forkle til meg... men det er ikke alltid, noen ganger er det ikke med noe ekstra.
Som da jeg fikk 12 flasker ketshup...[:)]
Jeg har også fått tilsendt universalgavekort etter en kampanje, og fått kinobilletter en annen gang.

Legger du ved bilder av buzzingen eller sender en veldig bra rappoet feks kan du få ekstrapoeng...

ka æ ska ta bilde av??[8D] og ka e lynrapport i forhold te vanlig rapport?

[8|]

Hva skal du teste da?

Ikke på alle produktene.

Jeg testet ut kosttilskudd en gang, da var det en boks med 2-300 piller til meg, og småposer jeg skulle buzze.
Da jeg testet ut hurtigris fulgte det med et forkle til meg... men det er ikke alltid, noen ganger er det ikke med noe ekstra.
Som da jeg fikk 12 flasker ketshup...[:)]
Jeg har også fått tilsendt universalgavekort etter en kampanje, og fått kinobilletter en annen gang.

Legger du ved bilder av buzzingen eller sender en veldig bra rappoet feks kan du få ekstrapoeng...

Men hva legger du med bilder av da? at du står og dele de ut eller at du har pølsefest med ketchup[8D]

Legg med bilde av ungen din som spiser det f.eks, eller en unge med pølse med ketchupen på[:)]
Lynrapport er en mini rapport du slenger inn før hoved rapporten, men det må du ikke sende inn, holder med kun hovedrapport også.

Nå venter jeg på shampo og balsam til barn og vil da ta bilde av ungene i dusjen med såpe i håret f.eks, beholder litt selv og deler ut til familie og venner med barn[:)]

ORIGINAL: Solaa

Jeg gjentar det som ble sagt tidligere her, greit å lese hva man melder seg på altså.....................[8|]

jeg er bare nysgjerri jeg på hv hu tok bilde av=)

Jeg gjentar det som ble sagt tidligere her, greit å lese hva man melder seg på altså.....................[8|]

ja, har jo aillerde svart at d gikk litt fort i svingan da æ meldt mæ på, og at æ misforsto konseptet litt.. må no værra lov å gjørra ein feil uten at du ska kom inn å kommenter akkuat det væll??[8D]

ja, har jo aillerde svart at d gikk litt fort i svingan da æ meldt mæ på, og at æ misforsto konseptet litt.. må no værra lov å gjørra ein feil uten at du ska kom inn å kommenter akkuat det væll??[8D]

hvorfor det? Jeg kommenterer akkurat det jeg vil... hva om du hadde meldt deg på noe som hadde kostet det 10 000 kr til syvende og sist... At det gikk litt fort i svingene syntes jeg er en utrolig dårlig unnskyldning, og håper kanskje du har lært da, for dette buzzador greiene er jo ikke for at man kun skal få gratis mat liksom....

Håper du har lært å ikke melde deg inn i slike ting npr du ikke leser hva det går ut på da... Minner meg litt om Joker Nord....

no har æ da ALLDELES ikke sagt at æ meldt mæ inn for å få gratis ting... æ va fullstendig klar over at æ sku skriv rapport..men sånn som æ hadd forstått d så va d Æ som fikk smaksprøva te min gut, og sku gi rapport utifra hainnes mening... du får d jo te høres ut som d e svindel d æ gjør.. hærregud... og jo, æ bruke faktisk å læs det æ melde mæ inn i..men herre meldt æ mæ inn i ikke så lang tid etter fødsel'n og va kanskje litt væll uoppmerksom... ikke alle e perfekt [8|]

det var da voldsomt da...

har bare et spørsmål jeg, men mulig jeg burde vite det fra før... nåja, tar sjansen.

Meldte meg som Buzzador i forrige uke, og venter spent på første kampanje. Dere som er "medlem", hvor lang tid sånn ca tok det før dere fikk første kampanje opp på siden?

ORIGINAL: Eli81

har bare et spørsmål jeg, men mulig jeg burde vite det fra før... nåja, tar sjansen.

Meldte meg som Buzzador i forrige uke, og venter spent på første kampanje. Dere som er "medlem", hvor lang tid sånn ca tok det før dere fikk første kampanje opp på siden?

æ meldt mæ opp for maaaaaaange mnd siden ihvertfaill.. sikkert nærmar 1 år siden..fekk første kampanjen no..

Ka som va voldsomt?? at æ e så sinnsykt dum som itj læst, eiller at æ næstn bli anklaga for svindel..hehe[8D] æ må no spørr..

Synes bare du fikk rimelig mye pepper for ingenting!

æ meldt mæ opp for maaaaaaange mnd siden ihvertfaill.. sikkert nærmar 1 år siden..fekk første kampanjen no..

Ka som va voldsomt?? at æ e så sinnsykt dum som itj læst, eiller at æ næstn bli anklaga for svindel..hehe[8D] æ må no spørr..

oi, tar det så lang tid...

Synes bare du fikk rimelig mye pepper for ingenting!

takk for det!![:D]

I alle dager, hvorfor har denna havna her på hobbyforumets underforum for vandrepakker og konkuranser!!???[8|][8D]

Back
Topp