buzzador..?

barehege

Forumet er livet
Noen som vil bli buzzador her inne?? Jeg kan verve dere!! Får gratis vareprøver av div forskjellig.. nå får jeg prøve dette gratis:

Fruit Break-produktene fra HiPP passer bra som mellommåltid eller dessert til barn fra 4 måneder. Fruit Break inneholder 100 % økologisk frukt og er ikke tilsatt sukker.

Send meg en pm om du er interessert! ingen kostnader, så er moro med gratis ting i postkassa innimellom.. [:D] 

hva vil det si å være buzzador?

får div gratis varer du skal prøve ut.. så må du rapportere inn innen en dato.. veldig enkel rapport! skal jeg verve noen?? :)

kan gå på www.buzzador.com :
  • registrer
  • fylle ut 4 sider m personopplysninger.. (jo mere interesser du har, jo flere kampanjer kan du bli invitert til å bli med på.. :) )
  • på sisteside står det "rekruttert av Buzzador - brukernavn" skriv barehege der.. ;)

å !!skal gjøre d når snuppa er lagt :)

done :) hva skjer så får man ting i posten etter ne stund og så teste d ut og svare på spørsmål ang produktene?

Da har jeg registrert meg og forhåpentlig bidratt til at du får en vervepremie [;)]

du får mail om kampanjer som du melder deg på.. står forklart i mailene hvordan du gjør det.. det kan gå lang tid til du får noe, eller det kan gå kort det.. det vat man aldri.. Jeg får ingen vervepremi.. hehe.. men får poeng.. [;)] skjønner egentlig ikke helt det poeng-systemet, da.. tror man kan få være med på flere kampanjer jo fler poeng man får.. du får velkomstpoeng og poeng for kampanjene og de du verver.. men som sagt så vet jeg ikke så mye mer hva de brukes til.. bare glad jeg får noe gratise prøver av og til.. hehe...[8D]

Er allerede medlem så der kom du meg i førkjøpet med verving gitt[:D]

ORIGINAL: MissHappy

Er allerede medlem så der kom du meg i førkjøpet med verving gitt[:D]

hehe.. får babymat du og..? vært medlem lenge..? Skjønner meg ikke så masse med de poengene, da.. og er ikke så aktiv med verving.. men da jeg fikk mail om denne kampanjen, så ville jeg bare tipse flere.. Kan godt skrive opp deg i den ruta de som vil!! [;)] Det gjør ikke noe for meg.. [;)]

får barnematen jeg også, endelig første gang jeg får noe etter å ha vært medlem i ett par år.

Det gjør ikke noe nei. Har ikke fått mail, men min kjære har fått så vi får barnemat vi også!! [;)]

ORIGINAL: barehege

du får mail om kampanjer som du melder deg på.. står forklart i mailene hvordan du gjør det.. det kan gå lang tid til du får noe, eller det kan gå kort det.. det vat man aldri.. Jeg får ingen vervepremi.. hehe.. men får poeng.. [;)] skjønner egentlig ikke helt det poeng-systemet, da.. tror man kan få være med på flere kampanjer jo fler poeng man får.. du får velkomstpoeng og poeng for kampanjene og de du verver.. men som sagt så vet jeg ikke så mye mer hva de brukes til.. bare glad jeg får noe gratise prøver av og til.. hehe...[8D]

Sånn som jeg forstod det med de poengene, så er det sånn at jo flere poeng du har, jo bedre kampanjer får du delta på(?).  Har meldt meg på jeg og [;)]

jeg er medlem fått den kampanjen jeg å, har meldt meg på den så håper jeg at jeg blir en av de som får bli med.

ORIGINAL: Heleneo

ORIGINAL: barehege

Sånn som jeg forstod det med de poengene, så er det sånn at jo flere poeng du har, jo bedre kampanjer får du delta på(?).  Har meldt meg på jeg og [;)]

Ja, du har nok rett.. hehe.. men gratis ting er gratis ting uansett.. selv om det ikke er så masse.. [8D] Strålende fornøyd med det jeg får, jeg.. [:D]

Litt pussig, for jeg meldte meg på litt tidligere i dag! Hadde ikke hørt om det før jeg kom over det, også skriver du om det i dag [:)]

Håper jeg får like mye morro i posten som Moira [:D]

Back
Topp