Buzzador produkttesting!

joda, de trenger sikkert flere, men har aldri blitt trukket ut til en kampanje, enda jeg har vært medlem der i 1 år snart.

har ikke vært med så lenge og har fått tilbud om 3 kampanjer allerede. Men tok litt tid føre jeg fikk noen. Det er jo derfor de trenger småbarnsforeldre. Da kan de lage flere kampanjer innen den målgruppen.

Jeg er med der :)
Av en eller annen grunn blir jeg trukket ut til hver kampanje.. Eneste jeg ikke fikk være med på var den brunkremmoussen.

De kjefta på meg en gang pga jeg var for sent ute med en rapportering, men jeg forklarte at jeg hadde omgangssyken og da var jeg unnskyldt ;)

fikk ikke være med på den selvbruningstingen jeg heller. Men det var vel fordi jeg svarte at jeg ikke bruker det hver dag ;)

~Anki~ skrev:
fikk ikke være med på den selvbruningstingen jeg heller. Men det var vel fordi jeg svarte at jeg ikke bruker det hver dag ;)

Helt sikkert :P
Men de kunne jo skaffa ekstra kunder på oss som aldri har prøvd det før da! Jeg har jo sameblod i årene og er kritthvit :P
Skulle gjerne likt å være brun jeg.. Hehe

Jeg er allerede medlem. Har buzza forskjellige produkter. Nå venter jeg pakke med barnemat. Blir jo spennede siden snuppa nettop har slutta å ville ha middag på glass. (begynte å nekte rett etter jeg meldte meg på) hehe

Jeg er allerede medlem. Har buzza forskjellige produkter. Nå venter jeg pakke med barnemat. Blir jo spennede siden snuppa nettop har slutta å ville ha middag på glass. (begynte å nekte rett etter jeg meldte meg på) hehe

Dramadama skrev:

~Anki~ skrev:

Helt sikkert :P
Men de kunne jo skaffa ekstra kunder på oss som aldri har prøvd det før da! Jeg har jo sameblod i årene og er kritthvit :P
Skulle gjerne likt å være brun jeg.. Hehe

det tenker de sikkert ikke på.. haha :p Det er jeg også, bruker en hel sommer på å få farge på kroppen.. Utrolig kjedelig :p

*Isabella* skrev:

Venter også på middagsglassene ;)
Mere å gi vekk da ;) Mathilde elsker glassene så bli spennende å se ;D

~Anki~ skrev:

*Isabella* skrev:

Mener snuppa har smakt de tidligere, men da fikk jeg det rett i retur. Hun har vert veldig av og på med middagsglass så ikke godt å si om hun liker de eller om det bare var at det ikke passa henne med slik middag da.
Konsistensen på denne er litt gele aktig i forhold til Småfolk sin. Den elsker hun .

*Isabella* skrev:

~Anki~ skrev:

*Isabella* skrev:

Mener snuppa har smakt de tidligere, men da fikk jeg det rett i retur. Hun har vert veldig av og på med middagsglass så ikke godt å si om hun liker de eller om det bare var at det ikke passa henne med slik middag da.
Konsistensen på denne er litt gele aktig i forhold til Småfolk sin. Den elsker hun .

Hehe ja de vet å spytte ut om det er noe de ikke liker :p Her har vi vært heldige med det meste jeg har puttet i henne har hun spist. Blir vel værre i 3 års trassen :p

Back
Topp