buuuhuuu

Apeloffen

Forumet er livet
Jeg er uten pc for tiden.. It sucks!!

Skjedd noe nytt her da?

klæm[:)]

Hvor lenge siden er det du var her da? Skjønner frustrasjonen din! Slitsomt å ikke ha PC!

M

Æsj det er noe dritt!!

Joda her er det action hele tiden her vet du!! Skjer stadig noe.. Både på godt og vondt..

tja..siden helgen tenker jeg.. strømkabelen er ødelagt.. har så dårlig råd for tiden,at det blir nok ikke før om 14dagers tid at vi får ny[:(]

men i dag har jeg bursdag!![:D] har vært på velværesentret og fått meg massasje og ansiktsbehandlng... ANBEFALES[;)][:D]

ORIGINAL: Lisemor84

tja..siden helgen tenker jeg.. strømkabelen er ødelagt.. har så dårlig råd for tiden,at det blir nok ikke før om 14dagers tid at vi får ny[:(]

men i dag har jeg bursdag!![:D] har vært på velværesentret og fått meg massasje og ansiktsbehandlng... ANBEFALES[;)][:D]

Gratulerer med dagen![:D]

Gratulerer med dagen,Lisemor [:D][:D][:D]

Gratulerer med dagen Lisemor84

tuuuusen takk!![:D]

Gratulerer så mye med dagen![:D]

Gratulerer med dagen, Lisemor84!

Håper du fortsatt får en kjempedeilig dag..høres jo nydelig ut med massasje og ansiktsbehandling!!

Du får skumlese litt her inne..ikke sikker på alt som har skjedd selv jeg!

Bursdagsklem, M

Uff, kjedelig uten pc. Fikk litt panikk her for 10 min siden for plutselig tora det ute samtidig med ett kraftig smell i gangen (der bl.a. modemet står i veggen) og hele huset ble mørklagt ... Men når jeg fikk slått på hovedbryteren i sikringsskapet gikk alt bra igjen ... og pc'en virka HELDIGVIS!!!
Liker IKKE sånt vær - spesielt ikke når jeg er hjemme alene ... håper det var kortvarig!!!

GRATULERER MED DAGEN!!! [:D]

gratulerer lisemor84[:D]

Frykteli med manglende strømm kabel. Minn røk på mandag....Nå har jeg beslaglagt sønnen min sin pc [:D]

Men hallo: Gratulerer med dagen Lise mor[:D][:D][:D] Håper du får en strålende dag.

signerer denne jeg:
ORIGINAL: Snuppepia

Gratulerer med dagen Lisemor84

Back
Topp