Butikksjampo da?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Litt kosmetiske spr fra meg idag[:D] Hvilken butikk sjampo og balsam bruker dere? Jeg bruker herbalife..Eneste som får ut flokene mine.

ORIGINAL: neflonde og prinsen

bruker den grønne sun silken, for krøller og bølger... funker like bra som frisør sjanpoo... og er like drøy...[:D] men myyye billigere[:D]
Å den har jeg ikke hørt om..Prøve den jeg da..Jeg har også krøller og håret mitt floker seg san pga det..

Define!

bruker finesse eller herbal,,, alt ettersom egentlig...

akkurat nå sunsilk(rosa)
bytter ofte da..

Akkurat no bruke eg "stønne shampoen" [:D], men bytte ofte [&:][:D]

bruker sunsilk eller herbal essences

he he he

[:D]
ORIGINAL: ~*Tammis*~

Jeg er litt sløv så jeg tar bare det som passer seg. Enten Sunsilk, fruktis, stønne shamboen eller en jeg ikke husker navnet på..

Bruker bare frisørsjampo eller fra NuSkin... Fryktelig kresen jeg da, og ser på håret at det blir best med gode produkter. De varer lengre også, så det er ikke dyrere, bare bedre.

ORIGINAL: Stinemor

Define!

Jeg liker best de man får kjøpt hos frisøren jeg, varer lengre også de. Men siden de er så dyre så blir de handlet på salg=) Liker H2O sine prodokter

KMS, brukte Define helt til jeg fikk rede på at det brukes ett middel i den som legger seg på håret, som r vanskelig og få vekk..[:'(]

Eneste som holder hår og hodebunn i sjakk her er Head&Shoulders. Har brukt den fast siden 1999.Har veldig sjeldent testa andre merker, men då har hodebunn og håret blitt "syk" (flass,lettere fett hår.....). Veldig fornøyd med denne sjampoen,og de lukter jo godt og :-)

bruker den jeg og...syns dn lukter såååå godt..spesielt leave in kremen...men jeg synger ikke julesanger da[8D]
ORIGINAL: EmmaT

Har fått meg Sunsilk shampoen for brunt hår. Den er brun, og ser ut som en sjokaladesaus flaske, men så lukter den pepperkaker. Synger julesanger i dusjen nesten .. [:D]

bruker og herbalife,, er kjempe god, men bruker ikke balsam...blir så tungt av det håret mitt...

Back
Topp