BUTIKK I STAVANGER ELLER SANDNES....

Trine83

Forumet er livet
som selger en del bordpynt?[8|] Skal bli med mamma å finne bordpynt til min brors konfirmasjon i morgen.
Er det noen butikker i området som har godt utvalg?  Er lite kreative, så det blir ikke til at vi gidder å lage noe voldsomt kreative greier[;)] 

[8|]

åh, på siden av kilden ligger det en butikk som stiller ut ferdig-pyntete bord til konfirmasjoner og dåp...kanskje det kan hjelpe?

ORIGINAL: someone

åh, på siden av kilden ligger det en butikk som stiller ut ferdig-pyntete bord til konfirmasjoner og dåp...kanskje det kan hjelpe?

Ååå...  den har jeg kjørt forbi noen ganger ja, lurer på om de kan ha pynt også. Kan jo bare stikke innom å se hvertfall.  Takk for tips Lene[;)][:)]

ORIGINAL: Trine83

ORIGINAL: someone

Ååå...  den har jeg kjørt forbi noen ganger ja, lurer på om de kan ha pynt også. Kan jo bare stikke innom å se hvertfall.  Takk for tips Lene[;)][:)]

ane ikkje om de selge pynten der men ...du ser [:D]

kommer ikke på noen på sandnes.. ikke våre hjemme på en stund... men om du gidder å kjøre litt så kan du se her http://www.byrkjedalstunet.no/ de har masse fint...retning sirdalen

Back
Topp