? !! Forumet er livet VIP 8 Feb 2010 #1 Hva er viktig å få med i en søknad? Sitter å skriver en no, som eg skal levere på en kles'butikk[:)]
? !! Forumet er livet VIP 8 Feb 2010 #3 ORIGINAL: Lissyjane At du er arbeidsvillig,serviceinstilt og liker å jobbe med mennesker[:D] Takk[:D]
ORIGINAL: Lissyjane At du er arbeidsvillig,serviceinstilt og liker å jobbe med mennesker[:D] Takk[:D]
MammaTilEmilie Gift med forumet 8 Feb 2010 #4 du liker og sette sammen antrekk og stiler . att du setter kundeservice høyt. eg pleier alltid og skrive på slutten : håper og høre fra dere og ser evt frem til ett godt samarbeid og de fleste har tatt kontakt
du liker og sette sammen antrekk og stiler . att du setter kundeservice høyt. eg pleier alltid og skrive på slutten : håper og høre fra dere og ser evt frem til ett godt samarbeid og de fleste har tatt kontakt
? !! Forumet er livet VIP 8 Feb 2010 #5 ORIGINAL: MammaTilEmilie du liker og sette sammen antrekk og stiler . att du setter kundeservice høyt. eg pleier alltid og skrive på slutten : håper og høre fra dere og ser evt frem til ett godt samarbeid og de fleste har tatt kontakt Takk[:D]
ORIGINAL: MammaTilEmilie du liker og sette sammen antrekk og stiler . att du setter kundeservice høyt. eg pleier alltid og skrive på slutten : håper og høre fra dere og ser evt frem til ett godt samarbeid og de fleste har tatt kontakt Takk[:D]