Buss- helvette

Setareh

Flørter med forumet

Jeg bare lyst til å gråte :-(. Jeg tok bussen hjem fra lillestrøm til Lørenskog. Bussen var forsinka, så busssjåføren kjørte som en idiot.. Jeg holdte  godt fast i barne vognet gjennom hele veien hele veien. Men så svingete bussen  og barnevognet mitt med lille gull i velta over og den gikk rett i døren til bussen. jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å hylle og gråtte.  

Jeg har aldri vært så redd i mitt hele liv. Når jeg hørte stemmen til sønn min , jeg ble så lettet. Bussen sjåføren kommer bak og i det jeg ligger på gulvet å gråter og prøver  å få sønn min ut . Så sier han til meg , du må holde fast i barnevognet.  Jeg hadde så lyst til å slå til han. Han hjalp til ingenting, han bare kjørte videre. Som ingenting skulle ha skjedd. 

Jeg har vært på sykehuset og alt er bra med lille gutten min.. Jeg veit ikke hva jeg skulle ha gjort om noe hadde skjedd med han.. 

Jeg har itillegg klaget på han til trafikanten, han blir forhåpentligvis sparka fra jobben sin. 

Gruer meg til jeg skal ta buss i morgen :-( 

emoticon
Hadde seriøst anmeldt sjåføren jeg altså! 

Greit at man skal holde fast vogna, men om han kjører slik å i en sving e.l. så er jo vogna i tillegg svintung å holde igjen da. For ikke å snakke om at han er jo pliktig til å hjelpe til!!!

Bra alt gikk bra med gutten iallefall. 

Ja, jeg har vært gjennom hos politiet. men det var ikke så mye politiet kunne gjøre og sjansen for jeg kunne vinne en sak mot han var = 0 . 

.

Huff, for en fæl opplevelse.

Men så godt at det gikk så bra!

Skremmende at han ikke hjalp til, eller beklaget. Lite som tyder på at han kommer til å lære noe av dette da, tenker jeg.

Jeg er glad du varslet selskapet.

AVISA!

Herregud.. det er jo ikke lenge siden en annen dame var i media med det der, og da ble sjåføren permitert mens saken ble etterforsket i alle fall. Og hun fikk mengder av beklagelser!

Gå til avisa, så får han LITT svi i alle fall. Møkkamann. Nå ble jeg gretten, kjenner jeg.

Bare husk på å si hvilken linje det var, og klokkeslett.

samme skjedde meg meg her i stavnager i januar!!! vogna ble ØDELAGT!!! og jeg var blå fra nakken og til leggen, og lillegutt fik sånn blodmerker på halsen etter vognsela!!! fy faen så sinna jeg var!! var flere som ble skadet,men sjåføren stoppet ikke opp en gang!!

eneste jeg haqr fått er tilbake penger fra legavakta og en kvast blomster. møkk!!! og seff ny vogn på forsikringa vår.

'anmeld det,gå til avisa og få skadene dokumentert!!

I fjor sommer var det en dame med en liten baby (maks 3 mnd) på bussen. Og i det bussen tok en brå sving, velta hele vogna, og babyen ramla rett ned på gulvet ved døra. Var helt grusomt å se på, det gikk heldigvis bra med babyen. Men buss-sjåføren sa ikke unnskyld eller noe, bare sa at hun burde holdt bedre på vogna..

Stakkars. Håper at alt gikk bra med dere ( Ohbaby).

Men vi var så pass heldige at vi ikke fikk noen skader. Jeg må holde øye med lille arion gjennom natten siden han slo hodet sitt.  Han er livredd for å sove nå, gråter i søvne :-(

Ja, jeg har klaget til ruter.no og jeg fikk god hjelp  i fra de. De skulle etterforske saken nøye og det skulle at buss-sjåføren skulle få konsekvenser, siden han ikke hjalp og at han var kald.

Det som er dumt er at overvåkning kamera var ikke på. Men det skulle ikke ha noe å si for saken.

Ja, jeg skulle også få blomster fra ruter.no.  

Men har jeg ikke krav på å vite hva som skjer med saken videre??

Jeg har i tillegg loggført saken hos politiet, hvis ruter ikke gjør jobben sin og ikke tar saken på alvor så kunne jeg anmelde det. 

Håper virkelig at slike buss-sjåføren får straff og at de ikke får lov til å kjøre buss igjen. 

Back
Topp