Buskerud jenter! oppdatert

jk81

Elsker forumet
La til en avstemning, dere kan trykke på flere valg [:)]

Hva sier dere om et nytt cafè besøk?? Var jo så koselig sist så hadde vært gøy å treffest igjen og kanskje fler kan være med og [:)]

Skriv inn forslag til når det passer, både dag, dato og kl.slett.

Jeg er hjemme hele dagen så jeg kan hver dag jeg [:D]

Jeg er absolutt med på et nytt møte[:D] Det var jo kjempe koselig[:)]
Jeg kan de fleste dagene uansett på dagen i neste uke f.eks. Eneste er mandagen da kan ikke jeg før etter kl 15 for skal på 3D ultralyd først[:D][:D] Ellers er jeg svært fleksibel[;)]

Jeg er også med..var kjempe koselig sist[:)]

Det hadde vært koselig. Onsdager er jeg som regel på sykehuset, 8 mars skal jeg til legen og 19 mars er det 3d ul. Ellers kan jeg hver eneste dag. Får bare planlegge rundt alle legetimene. hehe [8D]

åååå jeg har og lyst... men jeg reiser til Syden på mandag og blir borte i 2 uker... Men vil veldig gjerne være med når jeg kommer tilbake hvis jeg får lov? Blir kanskje mer enn bare ett treff?

Vi kan godt ta cafebesøket om litt over 2 uker så du er hjemme fra syden ( da har vi andre jenter sjans å bli brun i solarium, haha) [:D]
Avtaler vi om 2 uker ca er det sjans for at fler kan bli med også [:)]

Hva sier dere til det jenter?

Helt i orden..noen som har forslag til tid og sted?

Jeg er også med, er sykemeldt og kan alle dager utenom tirsdager fra 11-13, da er jeg på oppfølging i Drammen.

kan etter den 15 igjen..

Hva med 17 nde?

Jeg har den 17 foreløpig helt ledig[;)] så jeg er med på et evt treff da

Da skal jeg på 3D i tønsberg, men hvis det passer for alle andre . For jeg heller vente til neste treff.

her skal alle med[;)] hva med 16 etter kl 13?

Jeg kan alle dager til alle kl.slett, så jeg kan 16 [:)] Jeg kan sette opp en avstemning [:)]

Jeg tenkte bare å dytte litt på den samtidig som jeg spør om vi har kommet no nærmere en dag vi har bestemt oss for å møtes?

For min del ser det ut til at torsdag kl 12 har flest stemmer, jeg er med, hvilken by skal vi møtes i egentlig[:D]

Torsdag passer bra for min del, [:)] Må bare få med fler, skriv gjerne hvilken dag dere stemmer på og.. Kan jo møtes i Kongsberg eller Drammen??

Back
Topp