Hallo!
Jeg er fra Drammen26 år gammel og venter første bebisen i januar. Jeg vil gjerne bli kjent og drikke kaffi og med tiden trille sammen
![]()
Koselig
Dere som bor i Drammen kan dere anbefale en god fastlege? (må bytte)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo!
Jeg er fra Drammen26 år gammel og venter første bebisen i januar. Jeg vil gjerne bli kjent og drikke kaffi og med tiden trille sammen
![]()
Så bra!Takk vi gleder osshvor i drammen bor du?
Jordmoren fra Konnerud helsestasjon var veldig hyggelig. Kom hjem til meg etter fødselen og gav tips til amming. Det var ikke noe mas rundt det. Hun satte sammen en barselgruppe der vi møttes innimellom på helsestasjonen.Yey da blir vi en liten gjeng, jeg "bor" i desembermen kos å møtes før eller etter nyttår. Noen med erfaring med jordmødre i kommunen (drammen)? Jeg skal bo på konnerud
![]()
Å takk for tips skal prøve å snike meg inn til demJordmoren fra Konnerud helsestasjon var veldig hyggelig. Kom hjem til meg etter fødselen og gav tips til amming. Det var ikke noe mas rundt det. Hun satte sammen en barselgruppe der vi møttes innimellom på helsestasjonen.
Far kan ligge over hvis man sier man ønsker familierom, og at de har kapasitet. Min mann fikk bli mer enn de tre dagene som er "grensa", da jeg måtte være lengre på grunn av komplisert fødsel. Jeg bor forresten i Eiker rett utenfor Drammen og er andregangs.Samme sa venninen min som fødte der en sommer. Tipper det blir roligere ja, men litt urovekkende at alle sier det samme om travle dager, det skal jo gå an å bli tatt vare på selv når det er fult, det klarer de feks i oslo hmm. Synes det er litt negativt at far ikke kan ligge over der :/ og hvordan ser det ut inne der? Bygget ser hvertfall kjempeskummelt ut på utsiden hehe