Buser

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hva gjør dere med buser hos de små? Snuppa her har masse buser, men de sitter så langt inni nesa hennes at jeg ikke tør å putte q-tipsene så langt inn.. har prøvd å trigge nysing med saltvann uten særlig bedring. Hun blir ganske tett npr ikke de kommer ut, og "snorker" og surkler når hun ammer eller gråter.
 
Nuby nese- og ørerenser



Skånsomt rensesett perfekt tilpasset babyens nese og ytre ørekanal

Sett med to myke tupper, én ekstra liten som passer perfekt til babyens nese og én fleksibel som passer til babyens ytre ørekanal. Fjerner ørevoks som naturlig kommer ut til babyens ytre ørekanal. Suger skånsomt og effektivt ut sekret fra nesen.
Denne er super:)
 
Morsmelk eller saltvann og evnt. nesesuger.
 
Hva gjør dere med buser hos de små? Snuppa her har masse buser, men de sitter så langt inni nesa hennes at jeg ikke tør å putte q-tipsene så langt inn.. har prøvd å trigge nysing med saltvann uten særlig bedring. Hun blir ganske tett npr ikke de kommer ut, og "snorker" og surkler når hun ammer eller gråter.

Har du funnet noen løsning på d?! Her blir vi smågale av søvnmangel pga mini sin snorking fordi han er tett! Skikkelig vondt å høre på han, må jo være forferdelig for de små!!
 
Har du funnet noen løsning på d?! Her blir vi smågale av søvnmangel pga mini sin snorking fordi han er tett! Skikkelig vondt å høre på han, må jo være forferdelig for de små!!
Baby q-tips (lillego sine) rekker som regel langt nok inn, jeg brukte bare vanlige før.. og nesesuger når ikke q tipsene når inn!
 
Anbefaler virkelig nesesuger. Brukte vår for første gang i går. Fikk ut to svære buser fra begge nesebor. Da mener jeg virkelig svære. Snorkelyder fra mini forsvant med en gang disse ble tatt ut. Kostet kun litt over 100kr den sugeren vi har. Kan ta bilde hvis noen lurer på hvordan den ser ut.
 
Anbefaler virkelig nesesuger. Brukte vår for første gang i går. Fikk ut to svære buser fra begge nesebor. Da mener jeg virkelig svære. Snorkelyder fra mini forsvant med en gang disse ble tatt ut. Kostet kun litt over 100kr den sugeren vi har. Kan ta bilde hvis noen lurer på hvordan den ser ut.

Har en slik, og fyller den helt fint! Problemet er bare at 1 time etterpå er e like ille!
 
Vi har samme problem og bruker nesesuger. I begynnelsen brukte vi saltvann. Nå bruker vi bare avkjølt kokt vann. Siden saltvann tørker ut slimhinnene og vi må gjøre dette hver dag. Sprøyter det inn i nesa og lar det virke noen min. Så bruke nesesuger. Funker veldig bra! Får ut alt! Merker at lufta er tørr og da kommer det mer buse. Så. Så vi hatt satt ut noen store vaser med vann. Gjør lufta i rommet mindre tørr og litt mer fuktig. Har merka at babyen et mindre tett i nesa og har færre buser.
 
Back
Topp