Buse til besvær

missP85

Betatt av forumet
Lille mann har en enorm Buseproduksjon... Og de tetter den bitte lille nesa fullstendig. Det blir stress å drikke og sove.. Og de er svære... Prøver å pirke ut men redd for å skade.. Noen tips?

Først litt saltvann som får virke i ett minutt, deretter otribaby nesesuger (den med slange). Funker hver gang!

Her fungerer det med noen dråper morsmelk! Vindundermidddel!!
Også har vi otribaby nesesuger :-)

Jeg bruker nesesuger, ble GAL av å se busene oppi der og det klødde i fingrene mine etter å pille dem ut :D jeg trodde hun skulle reagere mer på den nesesugeren, men virker mest som om hun bare stusser litt på hva det er jeg driver med. Får ut noen megabuser med den, altså! Skjedde bare én gang at hun nøs ut en buse før jeg kjøpte sugeren, og den var ENORM. Etter det kjøpte jeg en, for de busene unner jeg ikke min værste fiende å ha i nesa :(

Saltvannsspray funker fett her! Har latt den virke en liten stund før de siger ned slik at jeg kan ta de med papir. Prøvde Otribaby nesesuger, men hun blir bare illsint.

Saltvannsspray funker fett her! Har latt den virke en liten stund før de siger ned slik at jeg kan ta de med papir. Prøvde Otribaby nesesuger, men hun blir bare illsint.
Illsint blir han hver gang, men går fort over når han merker hvor mye bedre det ble etterpå :p

Back
Topp