Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser at komplett apotek har 50% på alle Burts Bees produkter nå. Er det noen som har erfaring med disse? Tenker kanskje spesielt på babyproduktene.
Hei dere. Inger fra Burt's Bees her. Tenkte jeg kunne komme med noen oppklarende innspill ang Baby Bee produktene.
Burt's Bees er et naturlig brand, som bruker naturlige ingredienser i alle sine produkter- inkludert Baby Bee. Dvs at vi bruker mye solsikke - og kokosolje, shea, bivoks, kakaosmør for lindring, pleie og beskyttelse. En vil aldri finne hormonforstyrrende ingredienser som parabener, sulfater eller parafin / mineraloljer i våre produkter. Dette er vi glad for, da vi vet at naturlig fett er best for huden og at den da får mulighet til å puste og å lege seg selv. Kunstig farge og duft er heller ikke tilsatt, dvs at de duftene som er i produktene, kommer fra selve ingrediensene. Dette gjelder også limonene som dere nevner i innlegget over. Limonene er tilsatt som en duftkomponent og den kommer i naturlig form fra skallet på appelsin.
Det er riktig at vi hadde oversatt "free of synthetic fragrance" til parfymefri. Dette skulle vært "innholder naturlig duft" . Endringen på norsk etikett er selvsagt gjort. Produktet er helt det samme som tidligere. Vi er lei oss over den usikkerheten og misforståelser dette har skapt for alle dere forbrukere. Samtidig er det viktig for oss å si at vi har noen fantastiske produkter som gir næring, pleie og beskyttelse for hele familien.
Ta gjerne kontakt med oss om dere har spørsmål eller lurer på noe ang Burt's Bees.
Mvh Inger , Burt's Bees Norge.
Jeg fikk giga reaksjon av dem. Prikker , hoven, rød og irritert i huden etter bare 20 sekunder.
Jeg er ikke normalt såååå sensitiv, jeg ble veldig overrasket over hvor raskt det gikk
Aldri i verden om jeg lar noen jeg kjenner bruke denne.
Tv2 hjelper deg slaktet den, med god grunn !!!!