Burt's bees

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har hørt at dette merket har gode produkter og kunne tenke meg å prøve brysrvortekremen. Noen erfaringer med den? Eller eventuelt andre merker? Den hun fotballfruen hadde har jeg hørt bra om, men husker ikke merket i farta...

Hadde purelan sist og synes den var veldig klissete og følte at huden ikke fikk puste. Vet ikke om det er meningen heller?

Jeg har ikke prøvd den brystvortekremen, men vi har mange produkter fra Burts, og jeg liker dem veldig godt. Anbefaler spesielt denne fotkremen, jeg elsker den!
http://www.feelunique.com/p/Burts-Bees-Coconut-Foot-Creme-4oz

Frøkna har også såpe/shampo derfra, sånn tårefri, samt badeskum, og det er vi kjempefornøyd med (og det lukter så godt!).

Last edited:
Jeg har ikke prøvd brystvortekremen jeg heller :) men har kjøpt alle de andre produktene til lillegutt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Anbefaler på det sterkeste de produktene. Har ikke prøvd brystvortekremen, men mye annet. Sverger til lypsylen og såpa/sjampoen til barn. Lukter nyyyyydelig;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg bestiller på feelunique, som jeg linker til lengre opp.

Sjekk www.feelunique.com, de refunderer alle utlegg ved innførsel til Norge (toll, moms alt). Der kan man trygt bestille over 200 NOK-grensa :) Bare å ta bilde av kvitteringen når du henter ut varene på posten, og sende den med beløp til dem på mail. Så kommer alt refundert til kontoen din i løpet av få dager :) Har gjort det mange ganger. Fine priser, i tillegg til 10% rabatt på ditt favorittmerke. Gratis frakt. Fantastisk side, og de har mange av Burt's Bees.

Last edited:
Jeg har ikke prøvd den kremen fra Burts Bees, men bruker mange av produktene på jenta mi. Synes produktene er helt fantastiske!

Vi har bare de produktene til vesla og er super fornøyd :) ekstra pluss for sååå god lukt :D bestiller fra coverbrands, men har også sett det på div barnebutikker :)

Ser at de er billige på Feelunique, hva trenger man til en baby?
Kunne ikke se brystvortekremen der.

Vær obs på at de stinker honning! Så hvis man ikke liker honning ( typ jeg for eksempel) er ikke disse så gode;-)

Back
Topp