Burt's Bees babyolje - feilmerket

En tråd i 'Oktober 2014' startet av 123Kjør!, 12 Feb 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Heldig mamma til snart 2 Gift med forumet Oktoberskatter 2014

Så irriterende at de kan lure folk på denne måten, særlig når det er små babyer det går utover. Vi bruker mye produktet i serien Earth Mama Angel Baby fra Skinlove og er kjempefornøyd :) godt merket og de svarer raskt på spørsmål om produktene på mail hvis man lurer på noe:)

2. thea92 Blir kjent med forumet

Jeg som har brukt den hele veien... Og vi som er så nøye på å bruke alt som er nøytralt... Kommer til å pakke den vekk. Var jo nesten for godt til å være sant - den lukter jo helt herlig :(

3. tonjecathrine Forumet er livet Septembergull'17 Oktoberskatter 2014

Sånn ble det her :p mamma fikk fuktighetskremen og dusjsåpa til eget bruk, bleisalva hev jeg og olja helte jeg ut, skrubba flasken og helte på olje fra dr.greve siden dem ikke har reisestr :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  4. kunstnerfrue Flørter med forumet Oktoberskatter 2014

Kikka for moro skyld på det jeg har stående av lotioner etc til eget bruk, og mesteparten inneholder disse stoffene. Oppdaget samtidig at de også finnes i Wedela sin baby-serie.
    Men, jeg ser ingen grunn til panikk. Det er slik med innholdsfortegnelser at ingrediensene er listet opp i fallende rekkefølge; dvs at det det er mest av står først, og det det er minst av står til slutt. Ergo er det snakk om mikroskopiske mengder. Jeg har ingen planer om å kaste det jeg bruker og som jeg synes at fungerer både for meg selv og ungene, men kommer nok til å kjøpe produkter fritt for dritt (så godt det lar seg gjøre) i fremtiden.

• Liker Liker x 1
  5. MammatilE Glad i forumet

Vi bruker minst mulig produkter, bruker heller ikke olje I badevannet. :)

Del denne siden