Burt's Bees babyolje - feilmerket

Så irriterende at de kan lure folk på denne måten, særlig når det er små babyer det går utover. Vi bruker mye produktet i serien Earth Mama Angel Baby fra Skinlove og er kjempefornøyd :) godt merket og de svarer raskt på spørsmål om produktene på mail hvis man lurer på noe:)
 
Jeg som har brukt den hele veien... Og vi som er så nøye på å bruke alt som er nøytralt... Kommer til å pakke den vekk. Var jo nesten for godt til å være sant - den lukter jo helt herlig :(
 
Sånn ble det her :p mamma fikk fuktighetskremen og dusjsåpa til eget bruk, bleisalva hev jeg og olja helte jeg ut, skrubba flasken og helte på olje fra dr.greve siden dem ikke har reisestr :)
 

Vedlegg

  • 1424103375809.jpg
    1424103375809.jpg
    42,5 KB · Visninger: 37
Kikka for moro skyld på det jeg har stående av lotioner etc til eget bruk, og mesteparten inneholder disse stoffene. Oppdaget samtidig at de også finnes i Wedela sin baby-serie.
Men, jeg ser ingen grunn til panikk. Det er slik med innholdsfortegnelser at ingrediensene er listet opp i fallende rekkefølge; dvs at det det er mest av står først, og det det er minst av står til slutt. Ergo er det snakk om mikroskopiske mengder. Jeg har ingen planer om å kaste det jeg bruker og som jeg synes at fungerer både for meg selv og ungene, men kommer nok til å kjøpe produkter fritt for dritt (så godt det lar seg gjøre) i fremtiden.
 
Vi bruker minst mulig produkter, bruker heller ikke olje I badevannet. :)
 
Back
Topp