Bursdagsvenn?

ORIGINAL: *Tøtta81*

ORIGINAL: summer82

Men du ett spm... du skriver 200 inkl porto å det skal sendes i smartpost? da blir det jo ikke mye man får kjøpt?[8|]
hva koster sånn smartpost da? kan man ikke ha sporing på vanlige pakker også da, eller MÅ det være smartpost?

skreoiv visst feil... http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/2010.cms

150 kr opptil 10 kg...[:'(] posten er dyyyyr!!! s¨hvis en MÅ ha sporing så er jo portoen dyrere enn pakken plutselig...

Men du ett spm... du skriver 200 inkl porto å det skal sendes i smartpost? da blir det jo ikke mye man får kjøpt?[8|]
hva koster sånn smartpost da? kan man ikke ha sporing på vanlige pakker også da, eller MÅ det være smartpost?

skreoiv visst feil... http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/2010.cms

150 kr opptil 10 kg...[:'(] posten er dyyyyr!!! s¨hvis en MÅ ha sporing så er jo portoen dyrere enn pakken plutselig...
å guri, hvis vi MÅ ha sporing som koster 150 kr så trekker jeg meg i såfall.

å guri, hvis vi MÅ ha sporing som koster 150 kr så trekker jeg meg i såfall.

ja tror jeg å trekker meg da, man får absolutt ingenting for 50 kr....[&:]

Trenger ikke ha smartpost for min del, men etter at så mange pakker har kommet bort
så tenkte jeg at kanskje flere ville bli med om hadde sporing.. Jeg vet jo hvem som ikke sendte
pakker til sin venn uansett..Så de får ingen ny sjanse..[;)] Den billigste smartboks eska koster vel 120..

Skal vi bare ta vanlig brev da kanskje? Og stole på hverandre, slik at alle sender?

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: LilleBølla
Skal vi bare ta vanlig brev da kanskje? Og stole på hverandre, slik at alle sender?

Jeg er med! [:)]

er heller med på vanlig brev, da går det an å få litt mer for 200kr inkl porto[;)]

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: LilleBølla

Jeg er med! [:)]

er heller med på vanlig brev, da går det an å få litt mer for 200kr inkl porto[;)]

Jeg har DÅRLIG erfaring med å motta vanlige brev................
Men går ut ifra at posten er til å stole på og tror jeg tar sjansenlell.
Anbefaler da at det ikke trenger være hemmelig å at d settes avsender på, så er man sikker på at d evt kan komme i retur om posten bommer[8|]

Jeg tror ikke posten roter egentlig.. Tror det kommer an på avsender jeg.. uten å si no mer om det.
Sender gjerne i brev jeg og[;)]

Back
Topp