Bursdagstråd

2blir3?

Elsker forumet
Har dere begynt å planlegge 1-års dagen?

Skal vi lage en liten burdagstråd hvor vi kan samle inspirasjon, tanker og ideer?

Jaaaa, en Øik tråd må vi ha. Tenker litt. Synes det er vanskelig å vite hva jeg skal servere, og hvilken kake jeg skal lage til Guttorm. Ideer tas mot med takk ?

Har begynt og planlegge litt smått [:)] Venter på en kakeform fra cacas.no som er formet som ett ett tall [:D] Så skal sambo lage drømmehagen kake.

ORIGINAL: snartmamma92

Har begynt og planlegge litt smått [:)] Venter på en kakeform fra cacas.no som er formet som ett ett tall [:D] Så skal sambo lage drømmehagen kake.

Høres fantastisk ut!

Har bynt å planlegg den ja :) Bursdagen t EMil e på påskeaften, så vi skal ha den på hytta t mamma å pappa :) Der bi da servert pølse, brød og tilbehør som "middag" åsså bi da mikkemus kake, fat, tallerkena, koppa, goodybags t ungan(alt med mikkemus tema) å pinata :) Tar litt av, men da e jo såå arti ;) Åsså bi di jo bærre ett år en gang ;) hihi

Her e en link på da e bestilt, bestilt ikke alt som e der:men, store serviette, små servietta, små kakefat, koppa, skje, kakepynt, blå duk, sugerør, mikkemus posa, aktivitetsblokk, tegneblyanta, sånner førr å snurr på borde, muffinsholdera å muffinsform, blåsefløyte.. trur da va alt ;) Skal bestill pinata å invitasjona fra e-bay :) Da e tante ungan mine som skal få goodybagan (sia alle ungan som kommer e da) ;) Skal lag mikkemuskaka som gullerot kake, åsså må e nok ha ei bamse sjokoladekake (har form t da heime t mamma), veit ikke om vi skal ha fleire kake... kanskje ei ostekake :)

Tængt e sku lag ei lita bløtkake t emil... trur e skal lag bunnen i ei muffinsform/amerikansk muffinsform, så får han ei "heil" kake førr se sjøl :) Ellers så får han nokk frukt å vann :)

Gleda m masse! :)

http://www.ezpartyzone.com/cat-baby-mickey-1st-birthday-boy.cfm

ORIGINAL: mona88

Har bynt å planlegg den ja :) Bursdagen t EMil e på påskeaften, så vi skal ha den på hytta t mamma å pappa :) Der bi da servert pølse, brød og tilbehør som "middag" åsså bi da mikkemus kake, fat, tallerkena, koppa, goodybags t ungan(alt med mikkemus tema) å pinata :) Tar litt av, men da e jo såå arti ;) Åsså bi di jo bærre ett år en gang ;) hihi

Her e en link på da e bestilt, bestilt ikke alt som e der:men, store serviette, små servietta, små kakefat, koppa, skje, kakepynt, blå duk, sugerør, mikkemus posa, aktivitetsblokk, tegneblyanta, sånner førr å snurr på borde, muffinsholdera å muffinsform, blåsefløyte.. trur da va alt ;) Skal bestill pinata å invitasjona fra e-bay :) Da e tante ungan mine som skal få goodybagan (sia alle ungan som kommer e da) ;) Skal lag mikkemuskaka som gullerot kake, åsså må e nok ha ei bamse sjokoladekake (har form t da heime t mamma), veit ikke om vi skal ha fleire kake... kanskje ei ostekake :)

Tængt e sku lag ei lita bløtkake t emil... trur e skal lag bunnen i ei muffinsform/amerikansk muffinsform, så får han ei "heil" kake førr se sjøl :) Ellers så får han nokk frukt å vann :)

Sannelig, du har da virkelig fiksa du. Skal du ha barnebursdag da. Jeg tenkte å ha familiebursdag, og barnebursdag (nabobarna og venners barn). Vet ikke om jeg skal ordne tema på begge eller bare barnebursdagen.

Hvordan lager han det?

Får helt prestasjonsangst når jeg ser alt det fine dere skal gjøre. Håper det blir fint her også. Er tidlig i planleggingen enda.

er jo en stund til min jente har bursdag (5.mai), men har sett litt på forskjellige drømmehagenkaker[:D]

ORIGINAL: MBS

ORIGINAL: mona88

Sannelig, du har da virkelig fiksa du. Skal du ha barnebursdag da. Jeg tenkte å ha familiebursdag, og barnebursdag (nabobarna og venners barn). Vet ikke om jeg skal ordne tema på begge eller bare barnebursdagen.

Den e skal ha på fjelle e familiebursdag :) Tængt e sku ha barnebursdag t de e har mæst kontakt me på barselsgruppa, veit ikke om da vi nå tema der.. Men har bestilt en del av alt så vess ikke alle kommer så kan e bruk da på barnebursdagen :)

Bi nok kjæmpekoselig me både naboa å vænnnan sine onga :)

ORIGINAL: MBS

Hvordan lager han det?

Får helt prestasjonsangst når jeg ser alt det fine dere skal gjøre. Håper det blir fint her også. Er tidlig i planleggingen enda.

E e helt sekker på at da bi kjæmpefint! :)

Noen som har funnet drømmehagen kakepynt som kan kjøpes. Hvis ikke må jeg vel sette meg ned å lage hopsi daisy, hinkel pinkel osv.

Kjekt å kunne kjøpt figurene. Tips?

ORIGINAL: Lykken er stor..

Jeg fant, jeg fant... I anledning planleggingen av gullenes 1.årsdag, kan jo denne siden være til inspirasjon :

http://www.kakefesten.com/galleri/bursdag-gutt/fantorangen

Her er det fantorangen som er mest populær, så kanskje jeg må prøve meg på en slik kake??[:)]

Fantorangen, Timmy og drømmehagen er alle populære. Tror ikke det har så mye å si for han hva jeg velger. Menst for mora [:D]

http://www.frumaela.com/2011/02/bursdagstips.html

sjekk denne kaka (drømmehagen) [:D]

Back
Topp