Bursdagsrush I helgen!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Førsteklassingen skal i dobbel bursdag både i morgen og på søndag. Må altså ut med fire gaver.

Er det best å kjøpe fire like eller ulike, evt at "parene" får det samme? Dette er jenter som snuppa ikke henger mest med på skolen, så tror ikke hun vet hva de liker osv. Evt at alle får 100kr I en konvolutt med tegning?

I utgangspunktet ble vi enige om 50kr, men ser de fleste kommer med presang til rundt 100lappen evt penger. Husker i alle fall at jenta mi fikk 100kr hver av det ene paret som feirer.

Noe input? :p
 
Jeg har pleid å kjøpe det samme, bare ulik liksom. Om ei fikk ei dagbok med en fe på, fikk den andre med en alv. Om du skjønner. Ellers er penger også ganske greit :)
 
Kjøper alltid det samme i dobble bursdager :)
Min er i en i dag :p hehe men heller dobble enn enkle.. Det hadde fort blitt så mange flere da :p hehe
 
Hadde gitt 50 kr til hver jeg. Her er 50 kr pengesummen, gaveprisen bestemme rman selv men helst ikke mer enn hundre
 
jeg gir alltid etter hvordan lommeboka mi er.. selv om noen foreldre kom med gaver til 250 kr, så betyr ikke det at jeg skal gi det samme.
om jeg finner noe på salg som før kostet 200 men som nå koster 20, så får det holde :)
 
Flytta denne til vårt underforum for Høytider :)
 
Hadde kjøpt lik gave til "parene"
 
Back
Topp