BURSDAGSLISTE!

Vildjan

Første møte med forumet
TENKTE KANSKJE DET KUNNE VÆRE ALRIGHT MED EN BURSDAGSLISTE FOR DESEMBERBARNA, OG OGSÅ PÅ DENNE MÅTEN FÅ OVERSIKT OVER HVEM SOM BRUKER DESEMBERKLUBBEN HER!
LITT GREIT NÅR EN KOMMER NY INN I KLUBBEN!


SVAR MED ET INNLEGG, OG SÅ KAN VI FÅ LAGD EN LISTE ETTER HVERT!

JEG BEGYNNER JEG DA, SANDER ER FØDT 10.DESEMBER!
 
Det er jo ikke så dumt det da.
Slenger meg på her jeg da

Emilie er født 29. desember
 
Thea født 29 desember[:D]
 
Oliver er født 17. desember
 
Morro!

Marcus er født 14. desember [:)]
 
Mia født 2. desember
 
Ville Kristian ble født på nyttårsaften, 31.12.2004. Han har finsk mamma og norsk pappa.
 
Adrien ble født på julaften kl 10.45. Han veide 3710 og var 49 lang.[:D]
 
emilie er født 21 desember 04
 
Er du gravid igjen MLK?
Det blir to små nærme hverandre [8|]
Blir nok slitsomt fra begynnelsen, men så får de en jevnaldrende lekekammerat når de blir litt eldre.
Lykke til
 
Irild er født 24.12.04
 
Hei! Så gøy at ennå en her inne fikk på julaften.
Hvordan har du tenkt å feire bursdagen til Irild?
Jeg vil at det skal bli gjort forskjell på bursdagen og julaften slik at det ikke bare går inn i hverandre. Har sagt til familien at han skal ha både bursdagsgave OG julegave[>:]

Har jo liksom våres tradisjoner på julemorgen, så er ikke bare bare å feire dagen da (i tillegg er mange reist vekk da), men første året så blir det nok på selve dagen vi feirer. Er ikke like gøy å feire 1 årsdag dagen før eller etter liksom...

Noen som har forslag på hvordan man kan feire dagen hans på en grei måte? [:)]
 
HEI[:D]

ja blir ikke så stor forskjell, 15 mnd vel.
har tent en del på det de sier jo 1 er som en, 2 er som ti. så spørs om ikke det kan bli litt tøft i starten[8D]
 
Jeg har nettopp vært på ferie sammen med mi søster som har en gutt på 1 1/2 år og min på 7 mnd. - trengte ferie når jeg kom hjem [&o] Var nokså slitsomt, men blir sikkert andre rutiner for deg som har det til hverdags. Når de blir 2-3 år så er det jo veldig greit-har alltid en lekekamerat [8D]

Går så bra at skal du se [:D]
 
ORIGINAL: nesco

Hei! Så gøy at ennå en her inne fikk på julaften.
Hvordan har du tenkt å feire bursdagen til Irild?
Jeg vil at det skal bli gjort forskjell på bursdagen og julaften slik at det ikke bare går inn i hverandre. Har sagt til familien at han skal ha både bursdagsgave OG julegave[>:]

Har jo liksom våres tradisjoner på julemorgen, så er ikke bare bare å feire dagen da (i tillegg er mange reist vekk da), men første året så blir det nok på selve dagen vi feirer. Er ikke like gøy å feire 1 årsdag dagen før eller etter liksom...

Noen som har forslag på hvordan man kan feire dagen hans på en grei måte? [:)]


Hei
Vi diskuterer litt her hjemme om hvordan vi skal gjøre det. En ting er vi iallefall enige om og det er at julaften og bursdagsfeiringa skal det gjøres forskjell på.
Gubben mener at bursdagene bør feires termindagen. Men det var 5. desember, så det er jo nesten tre uker før. Litt for tidlig synes jeg.
Et par dager før julaften synes jeg er mere greit.
Må uansett se etterhvert hvordan det lar seg gjøre. Hva som er mest praktisk og sånn.
Jeg er noe sinnsyk til å stresse før jul, og det blir jo hvertall ikke bedre heretter
Men 1-årsdagen bør iallefall feires på julaften.
 
22 er en fin dag å feire på.. pappa'n min har den dagen, og vi har ALLTID hatt familieselskap den dagen, greit å få unna noen familieselskaper FØR jul også [;)]
 
Back
Topp