Bursdagskrone

Bellsi

Elsker forumet
Er det noen som har laget bursdagskrone som de vil vise frem? :) Gjerne med oppskrift [;)] Snuppa mi fyller 1 år neste uke - og da må jo mor sørge for at hun får en passende krone [:D]

Jeg har disse to som jeg har laget...

Det var fantastisk nydelige kroner Tjukkebollepus!! Tror jeg har sett de her inne før - og håpet å få se de igjen, så det var flott!! Har du brukt to designark som du har limt oppå hverandre og klippet i? Må vel ta mål av hodet hennes først for å tilpasse før jeg limer de sammen..

ORIGINAL: Bellsi

Det var fantastisk nydelige kroner Tjukkebollepus!! Tror jeg har sett de her inne før - og håpet å få se de igjen, så det var flott!! Har du brukt to designark som du har limt oppå hverandre og klippet i? Må vel ta mål av hodet hennes først for å tilpasse før jeg limer de sammen..
Har brukt sånn "plakatkartong" (er det A2 format det heter???)til å klippe ut basen, og så to mønsterark på den blå, og ett mønsterark på den rosa.

ORIGINAL: S.Reve

om denne er utstilt i sandnes?
Vi stod og så på en der i scrappebutikken,NYDELIG!!
Ja eg har den utstilt på butikken

utrolig flotte både tjukkebollepus og frøken f[:D][:D]

Ser ikke hele kronen da, men hadde ikke bilder av kun den.. [:)]

Tusen takk for kjempegode ideer!! Skal prøve meg på krone i kveld - legger kanskje ut bilde om jeg blir fornøyd [;)]

i bloggen min finner du en krone under etikketen "bursdagskrone"

Finner ett par kroner i bloggen min:

http://endaenhobbyblogg.blogspot.com/

Back
Topp