Bursdagskrone hjemmelaget

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Lager dere bursdagskroner selv?:) Det er jo sikkert ikke noe hokus pokus, men noen tips fra erfarne bursdagskronelagere?
 
Nei dem har fått i barnehagen, er veldig enkelt å lage om man vil lage selv.
 
Har lagt til voksne familiemedlemmer fordi tre åringen syntes det hørte til. Printet ut bilder på nettet av tena, limte på og klippet ut og stiftet i sammen. Så tegnet vi og skrev på feks pappa...
 
Lagde en enkel til 1 års dagen til mini. Hadde ikke noe pynt på uten om navnet og 1 tallet som jeg stanset ut i annen farge enn kronen.
Om du trenger mal, kan du finne mange om du søker på nett.

Om du vil bruke glitter til å pynte med, vil jeg anbefale glitterlim. Bruk gjerne en binders eller to til å holde kronen sammen mens du måler størrelsen rundt hodet, for så å stifte den sammen når du har funnet riktig størrelse.
 
Jeg lagde til mini til ettårsdagen siden han ikke hadde begynt i barnehage enda.. jeg jobber i bhg da og har laget en deel kroner kan du si :p
Jeg pleier å printe ut noen bilder av typ Barne-TV figurer o.l. Det ene bildet er større enn de andre og blir tegnet rundt og klippet ut foran på krona liksom. Det ble veldig dårlig forklart ser jeg :hilarious: men ja, alt blir fint med glitter på er mitt motto :p
 
Jeg lagde en til eldste da hun ble 1 år, for der hun gikk i barnehage da lagde ikke krone til de minste.
Fant en mal på nettet som jeg skrev ut, hadde en stjerne foran med 1 i, navn på selve kronen og glitterkant :)
 
Back
Topp