Bursdagskaker

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

eg skal lage marsipan kake, sjokoladekake og muffins.. men ingenting fancy, det klarer eg ikkje [:)] men tenkte eg skulle prøve med farget marsipan da, hvit marsipankake med blå dyr på eller noe tenkte eg [:D] dyra er jo enkelt, trykker dei bare ut med pepperkakeformer [:D]
Smart.[:D]

ORIGINAL: _Milla_

http://www.freiahjemmekonditori.no/?id=27&type=Recipe#cake

denna sjørøverkaka er kjempe enkel!!![:D]
Enkel?? Ikke ser den enkel ut, (bare veldig stilig), og dette kunne like gjerne vært skrevet på gresk for min del:

Del kaken i tre lengder (1, 2 og 3). Skjær av to trekanter (a og b) på alle kakene. Legg to av kakene (1 og 2) oppå hverandre. Skjær bort den midterste delen (c) av siste kaken. Legg de to andre delene (e og f) foran og bak på kaken. Finskjær kaken og smør på Sjørøverkrem.

ORIGINAL: SistemannIMagen

tenkte jeg skulel bake ut en lillebror til han jeg[8D]

hehe, ellers blir bursdagen hans litt vanskelig å planlegge i år. Har jeg ikke født til bursdagen hans er det jo greit, men om jeg enda ligger på sykehuset får vi ta det når jeg kommer hjem og får litt energi. han er jo heldigvis så liten enda at han skjønner ikke om det blir feiring ett par uker etter selve dagen hans. Familien har sagt de stiller opp med kaker om jeg akkurat har født[:)]
Krysser fingrene for at lillebror ikke stjeler bursdagen hans.

Noen dager før så familien tar seg av baking må vel være perfekt?[:D]

Back
Topp