Bursdagskake

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Flere som har begynt å tenke på bursdagskake?

nå er det jo ikke så lenge til bursdag her, og snuppa elsker jo zumbee ifra bikuben så tenkte det ville hvert morsomt å lage en kake som ser ut som kan :)
har da tenkt å ha flere lag i svart og gult, pynte med samme farger på sidene, lage følehorn av lakris stenger eller lignende og lage vinger av hvitsjokolade :D

håper resultatet blir like bra som jeg håper på

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Huff, så langt har jeg ikke tenkt ennå:p

Høres ut som en super idè med den kaka du skal lage, den blir sikkert kjempefin:)
 
Nei, ikke tenkt tanken engang da det er 3 mnd til. :p

Hørtes ut som en fin kake det. Håper den blir like bra som du har tenkt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, så langt har jeg ikke tenkt ennå:p

Høres ut som en super idè med den kaka du skal lage, den blir sikkert kjempefin:)
Ja håper det, hadde hun likt noen andre ville jeg aldri begynt engang, men hvor vanskelig kan det være å lage en bie? :p
 
Har ikke tenkt så langt. Er dåp helga før, så tror ikke det blir noe fancy kake herfra

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Høres ut som en kul kake!!:D
Helt ærlig, så gidder jeg ikke planlegge no kake... Slenger i sammen muffins og sjokoladekake, og det får være bra nok:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Det hørtes spennendes ut:) den må vi få se bilde av når den tid kommer;)

Har ikke tenkt på kake enda, men blir nok noe enkelt tenker jeg;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det hørtes spennendes ut:) den må vi få se bilde av når den tid kommer;)

Har ikke tenkt på kake enda, men blir nok noe enkelt tenker jeg;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Bilde blir det garantert ;)
 
Næh, her har vi en femårsdag med familieselskaper og barnebursdag å tenke på først :p

Pleier ikke kjøre noe fancy greier vi altså.
Storebror liker bare bløtkake, så det blir det nok til begge bursdagene.

Vurderer å prøve en type regnbuekake; http://www.google.no/search?q=regnb...KroywOkmYLYAQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=360&bih=592

Men storebror var skeptisk, han visste jo ikke om han likte det :p
Så vi får prøvekjøre den mandag om ei uke, da kommer svigerfar og kona, og søstra til samboer og kjæresten.
Så må vi jo ha noe uten egg også da, får se hva det blir :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Næh, her har vi en femårsdag med familieselskaper og barnebursdag å tenke på først :p

Pleier ikke kjøre noe fancy greier vi altså.
Storebror liker bare bløtkake, så det blir det nok til begge bursdagene.

Vurderer å prøve en type regnbuekake; http://www.google.no/search?q=regnbuekake sjokolade&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=UiRMU8CWEKroywOkmYLYAQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=360&bih=592

Men storebror var skeptisk, han visste jo ikke om han likte det :p
Så vi får prøvekjøre den mandag om ei uke, da kommer svigerfar og kona, og søstra til samboer og kjæresten.
Så må vi jo ha noe uten egg også da, får se hva det blir :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Lillesøstra mi ønsker seg en sånn kake, men med kun 3 farger så går ikke det såå bra ;)
Men skjønner at storebror sin bursdag er mer prioritert nå ;)
 
Huff nei det har jeg ikke tenkt på....Og ja , jeg sier huff for jeg liker IKKE å bake. Lurer på å få noen til å lage en drømmehagenkake, siden han elsker det :p Kjenner ei på jobben som er dødsflink med kaker:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Huff nei det har jeg ikke tenkt på....Og ja , jeg sier huff for jeg liker IKKE å bake. Lurer på å få noen til å lage en drømmehagenkake, siden han elsker det :p Kjenner ei på jobben som er dødsflink med kaker:)


Sent from my iPad using BV Forum
Høres veldig greit ut det da ;)
hadde snuppa likt noen andre hadde jeg nok kjøpt type kake lokk med bilde av helten :p
 
Lillesøstra mi ønsker seg en sånn kake, men med kun 3 farger så går ikke det såå bra ;)
Men skjønner at storebror sin bursdag er mer prioritert nå ;)
Kan den ikke lages med flere farger da?
Vi får se hva det blir til, spørs hva vi får tid til og hva storebror vil ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Kan den ikke lages med flere farger da?
Vi får se hva det blir til, spørs hva vi får tid til og hva storebror vil ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
jo men det er ikke så billig å kjøpe alle fargene selvom man har de utrolig lenge da, våre wilton farger har vi nå hatt i et år så er utrolig fornøyd med dem, men å kjøpe 4-5 farger til nå skjer ikke ;)
og er som regel jeg som baker slike ting her ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
jo men det er ikke så billig å kjøpe alle fargene selvom man har de utrolig lenge da, våre wilton farger har vi nå hatt i et år så er utrolig fornøyd med dem, men å kjøpe 4-5 farger til nå skjer ikke ;)
og er som regel jeg som baker slike ting her ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Så det er de fargene man må ha ja :p
Tenkte det gikk med konditorfarge jeg :p
Men det går kanskje ikke?
Hva koster wilton da?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp