Bursdagskake

Hatai

Elsker forumet
Hvilke kaker har dere laget til barnebursdagen i huset? Noen gode idér å dele? Veldig lyst å vaffal lage ei barnslig kake[:)]
Noen som har noen gode oppskrifter på lette kaker? [;)]

Fikk ei privat til å bake for meg [8D]

Jeg laget ostekake, veldig lett å lage. Eller sukkerbrød med sjokolade fyll. Eller ferdig sukkerbrød man kjøper i butikk med marsipan lokk og barnepynt oppå og med jordbær, vaniljekrem og krem inni[:)] En gang laget jeg piratskip av langpanne sjokoladekake, veldig lett å lage[:)] husker jeg hadde gele rundt skipet som vann[:)] kanoner var lakris stenger, seigmenn sjørøvere, kanon kuler var sjokolade kuler, flag brukte jeg lakris stang med vanlig papir på med sjørøver tegnet på papiret[:)]

Er litt trøtt, så ser jeg skreiv innlegget litt rart[8D]

Gjorde det enkelt jeg,må gjøre det nå når hun er så lita...Kommer fort den dagen man står å strever med kaker formet som Hello Kitty,Barbie eller andre påfunn som forlanges[:D]

Spørs om jeg skal få oppskrifta av deg jcecilie..For her skal det visst være pirat tema på 5 års dagen[:o]

Så Julie fikk sjokoladekake med seigmenn og non stop,muffins, nøttekake med gul krem og rosa/lilla hjertestrøssel på[:)]
Skal lage ny nøttekake til helga da det er neste runde og så bestiller jeg en kake fra mamma[:D]

Vi er blir ikke så mange, så vi har bestillt kake med bilde av henne på, faktisk det bildet som er avataren min her[:)], også skal jeg lage fruktfat og lage muffins med noe stæsj på. Så har mora mi tilbud seg å lage en kake også.

jeg skal lage ei sjokoladekake i bamseform, ostekake, pavlova, cupcakes, verdens beste og ei bløtkake med mmf. [:D]

ORIGINAL: Oenk

jeg skal lage ei sjokoladekake i bamseform, ostekake, pavlova, cupcakes, verdens beste og ei bløtkake med mmf. [:D]

Har du oppskrift på Pavlova? [:)]

Vi kjøpte ei bamseform (har feria med familie i helga som var da det var eneste helga vi hadde fri begge to) på Jernia og pynta med smørkrem[:D]Var et ork å pynte bamsen,men den ble såååå søt[:)]
Brukte en oppskrift på vanlig sjokoladekake [:D]

normalt sett pleie ej bare å lage sjokoladekake å bløtkake me frukt inni=)
men i år så laget ej oreokake. ungane her i huset digger den. så laget min svigerinne en sjokoladekake av ett eller anna slag til sin sønn=)

ORIGINAL: chriz

normalt sett pleie ej bare å lage sjokoladekake å bløtkake me frukt inni=)
men i år så laget ej oreokake. ungane her i huset digger den. så laget min svigerinne en sjokoladekake av ett eller anna slag til sin sønn=)

Oppskrift på oreokake? Er den lett å lage?

Back
Topp