Bursdagsgavetips?

Gravid_Student

Flørter med forumet
Hallo!
Samboeren min fyller 27 år til uka og jeg aner ikke hva jeg skal finne på....! Har dere noen gode tips? Har prøvd å få han til å komme med ønsker, men alt han sier er "jeg vet ikke, jeg" :schocked028

Tenkte kanskje bare å ta han med på middag, men kanskje litt kjedelig? :)

Hva med å lage en romantisk kveld hjemme, med god mat og dessert? :) Hvis du har lyst til å gi han en litt personlig gave, går det jo an å gi han noen egenskrevne gavekort ;) Lag/kjøp en fin liten boks som du kan oppbevare de i og skriv noen spennende, fine og kanskje litt artige gavekort. Det kan være f.eks: Gavekort på massasje, gavekort på valgfri middag og dessert hjemme, gavekort på kino for to, gavekort på valgfri tur/opplevelse innenfor en viss pris som du bestemmer selv, gavekort for to i skibakken osv. Alt etter hva dere er interessert i og hva han liker å gjøre. Du velger selv hvor mange du vil lage :)

Hva med å lage en romantisk kveld hjemme, med god mat og dessert? :) Hvis du har lyst til å gi han en litt personlig gave, går det jo an å gi han noen egenskrevne gavekort ;) Lag/kjøp en fin liten boks som du kan oppbevare de i og skriv noen spennende, fine og kanskje litt artige gavekort. Det kan være f.eks: Gavekort på massasje, gavekort på valgfri middag og dessert hjemme, gavekort på kino for to, gavekort på valgfri tur/opplevelse innenfor en viss pris som du bestemmer selv, gavekort for to i skibakken osv. Alt etter hva dere er interessert i og hva han liker å gjøre. Du velger selv hvor mange du vil lage :)

Det med gavekort var en veldig god ide! Tror jeg blir å bruke den ;) tusen takk for tips! :happy093

Jeg skal lage slikt gavekort til mannen når han har bursdag :)

Vet ikke om det er noe slager der, men jeg skal gi gavekort på tattovering til neste år :) stormbergjakke, norrønsbukse, go pro kamera :-)

Her blir det å gi mannen (og meg selv) opphold på hotell uten barna, god middag ute, spa behandling og noen småting.

Bare hyggelig! Slo veldig an hos min kjære da han fikk det i gave en gang :D

Tror det blir middag ute på en litt fin restaurant, og en suprise-box med 5 gavekort på ulike aktiviteter (bowling, kino osv.) og på "spescial treatments" hjemme som jeg veit han setter pris på ;)

Det ble god mat ute (ytrefilet av hjort, godt stekt såklart!) og fem konvolutter, hver med sin aktivitet. Og for å gjøre det litt mer spennende lagde jeg noen regler, som bla. at han ikke får lov til å åpne en ny konvolutt før den første har blitt brukt. Han ble supergira! :P sa det var en av de beste gavene noensinne :D

Back
Topp