Bursdagsgavetips!!

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Min kjære har bursdag nå i september, og sliter litt med å finne ut hva han skal få i bursdagsgave. Han har jo ALT!!
Noen tips til en førstegangspappa, som får en datter? :)
Jeg er hvertfall helt blank. Han interesserer seg for Border Collie, sau og gårdsdrift..
Men tenkte kanskje noe litt utenom det, da..

Hehe,har samme problemet her:D

Vi skal pusse opp badet så er egentlig enig om å ikke gi noe gave i år..men har jo lyst til å gi en liten oppmerksomhet;)

❤️️Termin 6.januar❤️

Vi sku absolutt pussa opp hele huset,men det blir liksom ikke bursdagsgave:-) vil gi han noe personlig.. Som han har glede og nytte av..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva med et smykke han kan inngravere barnets navn og fødselsdato på etterhvert? :)

Han bruker ikke sånt:-/ ellers hadde det vært en kjempeidé:-)

Hehe, tror egentlig de sliter mer enn oss;-) hehe.. Nei, er ikke lett når man har alt :-P

Gode tips her nå ja:D tenkte på å reise en langhelg, men siden vi driver midt i sauesanking og gjeterhundsesongen så blir det vanskelig nå:-/

Hva med hjemmelagede gavekort? :) Jeg lagde det til sambo en jul, klippet a4 ark og lagde et lite hefte liksom, med litt forskjellige ting:)
Kinotur, middag, massasje, sex, og nå som vi sitter med en nyfødt baby snart kan jo noen ideer være, en helg uten å måtte stå opp om natta, ordne middag og øl til gutta en kveld mens du kan ta med baby til ei venninne, sånne type ting :) sambo elska den gaven! åsså bruker han lappene etterhvert som han vil ha de forskjellige ;) personlig gave hvertfall:)

Hva med en ny fløyte og evt en treningsvest? Perfekt utover høsten til å ha fløyte, godbiter og sånn i når han trener hund? Eller fornye noe han liker godt som har blitt slitent?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Takk for svar, skal se hva jeg finner på:-) fløyter har han mange av, men kunne funnet på noe som har med sau/hund å gjøre :-) evt billetter til Hellbillieskonsert på Storefjell 12 desember:-) blir jo en stund til da, men da har vi noe å se frem til :-) han elsker Hellbillies så:-)

Takk for svar, skal se hva jeg finner på:-) fløyter har han mange av, men kunne funnet på noe som har med sau/hund å gjøre :-) evt billetter til Hellbillieskonsert på Storefjell 12 desember:-) blir jo en stund til da, men da har vi noe å se frem til :-) han elsker Hellbillies så:-)

Det høres ut som er superplan! :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jeg kjøpte Norrøna ulljakke til samboer, den brukes ""daglig":)

Nyttårslykke<3

Her e da snart ein 30åring i hus, eg holde på å strikka genser te han :) So får han og tur te Newcastle for å sjå sitt elskede lag i november og!;)

Det må jo være helt perfekt :-) har sagt jeg kunne lage mariusgenser til han men det vil han ikke ha, så da gidder jeg ikke lage det heller:-P

Ikke lett å velge ut noe til disse mannfolka :P Han sier han ønsker seg hodelykt nå, da, så da får vi hvertfall finne det :P

Back
Topp