Bursdagsgaver:)

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Hva har dere tenkt å gi i 1-års gave?
 
Vi har vært innom mye, men hun skal få en stol/madrass ting fra byKlipklap.
Som vi kan sitte ved siden av henne å lese bøker om kvelden og som hun kan ha i overnattingsgjester på senere.

http://www.byklipklap.dk/index.php/produkter/kk-3-fold-single

Samt en dukke og sengetøy som er likt det hun har selv (hun har dukkeseng).
ImageUploadedByBV Forum1423212452.350638.jpgImageUploadedByBV Forum1423212524.458324.jpg
 
Last edited:
Sandkasse. Storebror skal gi han leketelt til rommet deres.
 
Ingen ting.
 
Ingenting
 
Ho fikk ingenting av oss til jul, bare litt klær som ho trengte. Så tenkte å kjøpe noen leker til bursdagen hennes. Mest fordi ho trenger litt ordentlige leker. Har mest bamser og babyleker som vi kan pakke bort nå. Har ikke helt bestemt oss for hva vi skal kjøpe enda. Må være noe som hun synes er spennende en stund fremover
 
Jeg er litt usikker på hva vi skal ønske oss, ingen har spurt heller. Vi har navnefest samtidig som 1 års dagen.

Foreldrene mine skal gi penger/fond.
 
Lillebror elsker å dra ting og tang ut av skapene på storebrors lekekjøkken. Så det er i mye bruk.
 
Litt nyskjerrig... Dere som sier dere skal gi ingenting til bursdagen..... Hvorfor det???
 
Litt nyskjerrig... Dere som sier dere skal gi ingenting til bursdagen..... Hvorfor det???
Fordi hun får så mye ellers. Hvis vi trenger noe eller jeg finner noe jeg synes er fint, så kjøper jeg det med en gang. Ser ikke grunn til å vente til bursdagen, hun er altfor liten til å skjønne noe som helst.

Dessuten får hun sikkert noe fra andre i familien.
 
Vi kommer forøvrig ikke til å kjøpe sandkasse til selve bursdagen. Er nok for mye snø enda da. Han får få noe sandkasseleker i pakke i stedet. Jeg vet at det er mye som er ødelagt av det storebror har fra før så. Sandkassa får komme opp i løpet av våren en gang sammen med huskestativet broren får til bursdagen i Juni. Jeg er tilhenger av å ikke kjøpe ting til barna med mindre det er jul eller bursdag men synes ikke det er så viktig når de er så små, da skjønner de ikke greia allikevel.
 
Jeg er opptatt av å gi ting som hun husker og varer til hun blir eldre.
Faktisk latterlig opptatt av det, men det var også mine foreldre og det synes jeg er så gøy nå. Av det grunn kunne jeg aldri ikke gitt noe..
Tenk hvis hun spør en dag "hva fikk jeg til 1 års dagen?" "Nei, ingenting..du fikk ting da du trengte det".

Slik kommer det alltid til å være, vi kommer jo ikke til å la være å kjøpe ting hun trenger. Da trenger hun aldri å få jul/bursdagsgaver av oss.
 
Litt nyskjerrig... Dere som sier dere skal gi ingenting til bursdagen..... Hvorfor det???
Grunnen her er at vi har stor familie og masse venner som gir gaver, så ungene får mer enn nok.
Vi setter heller inn noen kroner ekstra på konto'n . Men kjøper ingen ting. Med to små barn, 2 bursdager og jul blir det mer enn nok leker og div.
Kjøper ikke bare for å kjøpe.
 
Hvis vi ikke hadde kjøpt det fra før av, så hadde vi kjøpt ybike. Hun elsker den, løper rundt i stua med den hele tiden. Men jeg ville ha den der og da:) Hun fikk ikke noe til jul heller, så da ble det januargave:)
 
Nå har vi bestemt oss:) Han skal få trehjulssykkel (sånn med stang som kan tas av) og nattlampe:)
 
Hun får ett perlearmbånd med ett 1-tall på, litt koselig å ha noe som et minne fra den første bursdagen. Og så skal vi finne noen nye leker, skal rydde bort en del babyleker som ikke et så interessante lenger.
 
Back
Topp