bursdagsgave.

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
noen gode tips på hva jeg kan kjøpe til mormora mi som har alt, og ikke ønsker  seg noe.
noen gode forslag her? hun er litt over 70.

[:D]

Jeg kjøpte en god krem - Decubal, på apoteket til sambos mormor til jul. Den fakt veldig i smak der. God og fet, uten mye lukt. Anbefales

Og en blomst ved siden av f eks. Det pleier jo å være kos å få i alle aldre nesten.

Dusjsåpe, bodylotion, fotkrem, en god ansiktskrem?
Gavekort?

ej kjøpte bestemora mi som he akkurat fylt 70 år,sånn lotion for sensitiv hår botn sia ho tek så masse permanent å klør å he irritert hår botn..kjøpte på frisøren te 250 kr 

ORIGINAL: Tyte

Dusjsåpe, bodylotion, fotkrem, en god ansiktskrem?
Gavekort?

blomster.[;)]

Gaver som brukes!
Som andre anbefaler; fotpleie, aromaterapi og den duren. Mormor fikk noe sånnt en gang, hun var så pigg den dagen at hun ikke sov middagslur. [:)]
F.eks en kurv med ting kan også være bra.
En pose fersk og god kaffe eller te, sjokolade eller annet godteri hun liker, et par fine stearinlys, en god krem, og sånne ting.

Jeg var ute på et hjemmebakeri i går og kjøpte en ladning med lefser, potetkaker, nordlandskaker og hardingkaker som min mormor skal få. Kanskje kjøper vi et fenalår eller noe slikt også.
Blir utrolig glad for slike gaver min mormor i allefall

Ei sånn fotobok, var kjempepopulært hos "gamlingene" i jula.

Ellers så har vi av og til gitt en kurv med div. mat/frukt til de besteforeldrene som bor i nærheten men somikke har sånn supergod råd.

Back
Topp