Bursdagsgave

Mama Bear

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2016
Nok et i-landsproblem, I know, men allikevel. Bittelille bebisen min blir 6 år om 2 uker, og jeg trenger seriøst forslag til gaver.

Han har jo altfor mye fra før av, med en storebror han arver etter, og en mamma som også mener han skal ha nytt, fordi han ikke KUN skal arve.
Klær er utelukket, samme med sykkel/sykler, uteleker, Lego, bøker, tegnesaker, togbane, bilbane, vannbane, skoleutstyr, puslespill, brettspill, lekebiler, playmo, perlesaker osv osv. Noen som har noen forslag? :)

Aner virkelig ikke hva jeg skal gå for. Kunne spart penger til han selvfølgelig, og det gjør vi også, hver eneste mnd.

Data-/TV-spill, badeland, kjæledyr , skoleutstyr hvis han begynner til høsten, rulleskøyter, skateboard, vinterutstyr til slalåm eller hva enn han liker, boks med arts and crafts ting (lim, saks, papir med ulik tekstur osv.), spikkekniv, liten gitar? :)

en klokke?

Her kjøper vi faktisk ikke noe (nettopp fordi de har så mye). De får flere gaver fra familie og venner (bruker å gi beskjed til de hva barna ønsker seg). Så sparer vi de pengene og bruker de senere når det er noe de trenger/ønsker seg.

Takk for alle tips. ❤️ Det blir Legoen han ønsker seg aller mest + en drømmedag på Leos lekeland, etterfulgt av selvfølgelig favorittmat og dessert. :) Det blir en veldig glad gutt. ❤️

Her kjøper vi faktisk ikke noe (nettopp fordi de har så mye). De får flere gaver fra familie og venner (bruker å gi beskjed til de hva barna ønsker seg). Så sparer vi de pengene og bruker de senere når det er noe de trenger/ønsker seg.

Vi gjør samme foreløpig :)

Jeg hadde gitt en opplevelse. Feks kino med dere foreldre og besøk på restaurant, eller noe annet han synes er helt konge!

Back
Topp