Bursdagsgave

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
hjelp, mannen fyller år og ønsker seg.... ingenting!

Han er ikke glad i konserter, så det utgår med sånne opplevelser.

Har det han trenger av klær, tror jeg.

Noen tips?
 
Kanskje hans største ønske for bursdagen sin er at du skal få en massasje eller noe? :hilarious:
 
Drone? :rolleyes:
Slike leker elsker samboer her :p
 
Escape room
 
Ikke noe av smykker han trenger?
Slipsnål, mansjettknapper ++

Klokke, spill, frakk, sportsutstyr, tekniske duppeditter, vin- eller ølsmakningskurs, sexy undertøy som passer deg..

Hvilke interesser har han?
 
Ikke noe av smykker han trenger?
Slipsnål, mansjettknapper ++

Klokke, spill, frakk, sportsutstyr, tekniske duppeditter, vin- eller ølsmakningskurs, sexy undertøy som passer deg..

Hvilke interesser har han?

Er liksom ikke noe han brenner for sånn skikkelig :p
 
Oi har samme problem:eek: kanskje greit å begynne å planlegge noe da jeg suuuuger på gaver:arghh:

Kanskje overrasket han med en guttetur ut? Mannen min er så og si aldri ute med kompiser så har tenkt på det noen ganger. Kanskje ta kontakt med kompisene hans å invitere de hit, stelle istand noe mat, litt forskjellig godt å drikke på og noe snacks. Før de eventuelt tar turen ut? Kunne det vært noe?
 
Blitt noe klokere nå:)? Kinobilletter, middag ute, parfyme , reise , bøker, tursko, time til massasje , hårprodukter , undertøy
 
Siden du sa klær...
Hverdagsskjorter, boxere, sokker, strikkegenser, ullundertøy, ullsokker, frakk, vårjakke... Til fremtiden anbefaler jeg å notere ønsker på mobilen etter hvert som de dukker opp i løpet av året:p Han trenger jo ikke å vite det, men er greit å ha når bursdag/jul dukker opp.
 
Oi har samme problem:eek: kanskje greit å begynne å planlegge noe da jeg suuuuger på gaver:arghh:

Kanskje overrasket han med en guttetur ut? Mannen min er så og si aldri ute med kompiser så har tenkt på det noen ganger. Kanskje ta kontakt med kompisene hans å invitere de hit, stelle istand noe mat, litt forskjellig godt å drikke på og noe snacks. Før de eventuelt tar turen ut? Kunne det vært noe?

De skal på guttetur i mai, langhelg utenlands :p
 
Hah ja da skjønner jeg det ikke blir aktuelt med noe sånt :p liker han noe spill? Kanskje ta inn på noe spahotell dere to om dere har mulighet for barnepass?

Da blir det om ei stund isåfall, men har planer om spahotell med vennepar til høsten uansett. Vanskelig dette!

Kanskje sjekke om mulighet for at han kan dra på fotballkamp med kompiser en dag..

Eventuelt ta han med på shopping :p
 
Da blir det om ei stund isåfall, men har planer om spahotell med vennepar til høsten uansett. Vanskelig dette!

Kanskje sjekke om mulighet for at han kan dra på fotballkamp med kompiser en dag..

Eventuelt ta han med på shopping :p
Det er jo fin gave hvis han liker fotball da:D og shopping da kan hab jo velge seg ut noe selv:p lurt
 
Back
Topp