Bursdagsgave

Vi tenkte å være super kjipe foreldre å spytte pengene inn i ny trillevogn[:D]

Men.. så kunne eg jo tenkt meg å kjøpe dette til ho..

Vi har ikke bestemt oss helt enda [;)]
Men vi skal kjøpe støvel/foret greie til henne nå.. men det blir utenom.. kjipe greier å få i brusdags gave. hehe..

Jeg tror det blir trehjulsykkel og ett sånn kjøkken greie vi har sett på :) Eller saccosekk :D i dånt know :(

ORIGINAL: lille snegle

saccosekk har vi tenkt :)
noen som har testa happycat sittesekk fra sprell.no

Vi har son i Rosa[:)] fikk til dåpen.
Har den no stående i stua, men ho er for liten til å bruke den enda. Ho har ingen innteresse av den foreløpig så den er ikkje testa ut. Men virker no bra!

så bra :) er det mye fyll i den? synes de fra jysk ser litt slafsete ut, men de koster jo 1000 kroner mindre [8D] kan jo nesten se ut som en stol med rygg på dette bildet ;)

Ja, den er masse fyll i. litt for masse nesten[:)] Men tror det blir bra når den bare blir brukt litt!

Aner ikke hva jeg skal kjøpe, driver å maler ett bilde til henne da.... Men tror rett og slett jeg venter med etter bursdagen med gaver, så kan hun få noe som hun ikke fikk da :-)

ORIGINAL: LolitaCassandra

ORIGINAL: pandanita

ORIGINAL: LolitaCassandra

ORIGINAL: pandanita

Her har vi kjøpt et sånt personlig pledd fra pledd.net og masse Hello Kitty duplo. Tror vi kommer til å kjøpe little people bondegård også. [:)]

Hello Kitty duplo...?!? Passer den overrens med vanlig duplo-med tanke på bygging?

Ja, det gjør det![:)]

Er helt vanlig duplo, bare i masse rosa og lilla og gult, også er det Hello kitty duplo figurer med!

Funnet dette hen da?

Kjøpte noe på barnas hus[:)]
Men har også kjøpt i lekebutikken som heter "Yes, vi leker" [:)]
Kan også tenke meg at de har det på toys r us![:D]

her bli det lego duplo, puzzlespill med knapper og baby bowling 

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

Tenke litt på bilerduplo.. Men det koste jo litt... Har ikke akkurat så mye peng for øyeblikket.. [&o]

Bilde? :)

Vi har duplo fra Biler/Cars.....ganske kjekk type duplo[;)]

Back
Topp