Bursdagsgave

Snickers

Gift med forumet
Jepp---vi fant en little people høy garasje som vi kjøpte til Trym ;-) Kul som fy! Han får nok mer, men denne er hovedgaven!

Hva skal dere gi deres skjønne små i ettårsgave?

Fredrik får gyngeku og så en leikedress frå ugly, sann marius greie :) Han får også nattpysj og sann sparkebukse sak frå nøstebarn.
`He lyst å kjøpe han ei brio gåvogn :) Så skal vi best. nokre ting inne på kids paradise til rommet has, men ser ikkje på det som gave da :) He vurdert ei slik garasje, he du bilde av den? :)

http://www.toysrus.no/Merker/FISHER%20PRICE/FISHER-PRICE%20Wheelies%20Stand%20'n%20Play%20bilbane.aspx?id=883554

ORIGINAL: Trone

Lekepiano og leke-laptop[:D] Sistnevnte i håp om få ha våre i fred heheh!!

Finst der leike lap top til dei minste? bilde? :) vil gjerne sjå pianoet mæ :)

Trehjulsykkel med styrestang, kanskje, og Little People, ihvertfall + litt til. Vi har ikke kjøpt gaven(e) hans enda, så vi får se. [8D]

av oss får han bilsete og en leke ellers har jeg lagd en ønskeliste til familie og venner på bloggen min[;)]

der står det blant annet sakkosekk, leker, klær og barneservise[:)]

<---- har ikke bestemt meg enda. For gubben er det tydeligvis ikke så nøye[:'(]

Har heller ikkje funne ut heilt ka me ska gi... Har jo kjøpt ein one piece dress frå MyCinnamonGirl, men hu må få litt meir åg... Ser litt ka hu får frå andre tenke eg å så blir det evt. penger inn på konto... 

Her har vi kjøpt et sånt personlig pledd fra pledd.net og masse Hello Kitty duplo. Tror vi kommer til å kjøpe little people bondegård også. [:)]

ORIGINAL: pandanita

Her har vi kjøpt et sånt personlig pledd fra pledd.net og masse Hello Kitty duplo. Tror vi kommer til å kjøpe little people bondegård også. [:)]

Hello Kitty duplo...?!? Passer den overrens med vanlig duplo-med tanke på bygging?

ORIGINAL: LolitaCassandra

Hello Kitty duplo...?!? Passer den overrens med vanlig duplo-med tanke på bygging?

Ja, det gjør det![:)]

Er helt vanlig duplo, bare i masse rosa og lilla og gult, også er det Hello kitty duplo figurer med!

Shetlandsponni [:D]

ORIGINAL: LolitaCassandra

Ja, det gjør det![:)]

Er helt vanlig duplo, bare i masse rosa og lilla og gult, også er det Hello kitty duplo figurer med!

Funnet dette hen da?

Vi skal kjøpe denne komfyren

og denne

også vil JEG ha denne [8D] (bare sånn btw)

Foreløpig har vi bare kjøpt vanlig duplo, kanskje vi kjøper litt Biler-duplo også. Må nok finne på noe mer, men er litt usikker, den garasjen var jo fin da...

ho får elektrisk rosa motorsykkel [:D] Emil fikk elekstrisk bil i bursdagen sin når han ble 2 år , så da må jo ho også få , hehe [:D][:D] ho kan ikke bruke den enda da, så kommer til å kjøpe noe annet også .. aner ikke hva , for har jo alle verdens leker i detta huset [8D]

Back
Topp