bursdagsgave

Melines

Gift med forumet
Nå er det bare drøyt en mnd igjen til prinsessa skal få lys på kaka si, og jeg lurer på hva jeg skal kjøpe henne i bursdagsgave? Hva har dere tenkt til å kjøpe? Det blir ingen dyr gave på henne i år, siden jeg nettopp har brukt noen tusenlapper til barnerommet hennes! Ikke vet jeg hva hun kan ønske seg av andre heller... 

Vi vurderer å kjøpe sandkasse eller smart-trike.
Fra andre kommer vi til å ønske oss klær og penger og ting hun generelt trenger.[:)]

Vi har ønska trehjulssykkel, og vet han får brio tog og strikkaklær. Vi kjøper nok sandkasse tror jeg. Ønsker også basseng og CD-spiller, bøker, lydbøker (Torbjørn Egner).

Hun har fått gåbil av mamma, på forskudd..

Jeg tror jeg skal kjøpe et basseng fra meg og krister..... sånn lite..

aner ikke hva vi skal ønske av folk, blir vel penger til sko/barnehage dress-regntøy..
eller..hmmmm[:-]

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe heller. Er bare 2 uker igjen, så jeg må bestemme meg snart [8|]
Hun får trille av mamma og mormor da. Må tenke litt på hva vi trenger, så jeg kan ønske det fra resten av familien.

vi skal kjøpe sånn trehjulsykkel så kan brukes fra 10 mnd. Sånn med styrestang, og sete ned god støtte rundt hele veien som kan fjernes etterhvert som barnet blir større, og stødigere.

Her kommer slekt og venner til å komme med det praktiske.
Og av oss blir det photoshoot på 1års dagen [:D]

Jeg har masse rart jeg ønsker meg til småen:
Bergans sekk (til barnehagen)
Matboks
Barnehageklær
Trehjulssykkel (med sånn dyttehåndtak)
Badebasseng
Leker
Stonz
Penger

Og plutselig var det kortslutning in my brain!! Hadde masse mer på lista mi... Hehe!
Vet ikke helt hva vi skal kjøpe selv, men blir vel noe av det som står over her.[:)]

ORIGINAL: Jadasåneida

Jeg har masse rart jeg ønsker meg til småen:
Bergans sekk (til barnehagen)
Matboks
Barnehageklær
Trehjulssykkel (med sånn dyttehåndtak)
Badebasseng
Leker
Stonz
Penger

Og plutselig var det kortslutning in my brain!! Hadde masse mer på lista mi... Hehe!
Vet ikke helt hva vi skal kjøpe selv, men blir vel noe av det som står over her.[:)]

Kan nesten signere denne, med unntak av sekken. Hun fikk Berganssekk til dåpen. Også ønsker vi sånn liten sandkasse med lokk som vi kan ha på verandaen - blir nok muligens det el trehjulsykkel fra oss.....

Back
Topp