bursdagsgave til typen(?)

lille mæ

Elsker forumet
treng litt hjelp hær[:D]
samboern min bli 30 år nå til uka..men æ har ikkje funne gave..å d bynne å haste litt..[&:]

nån som har nån goe forslag til ka æ kan kjøpe?
førr han ønske sæ jo ingenting..[:'(]

OJ, den er vanskelig gitt. Mannen min er nett den samme, ønsker seg aldri noe, men han er en guttunge etter data, Playstation, videokamera og alt det derre tekninske greiene, så enten finner jeg på noe han kan ha bruk for til Bilen ( han elsker å holde på med biler ) eller så kjøper jeg noe jeg vet han kommer til å like uansett vedr spill konsoller og lignende.
Han hadde bursdag 27 mars, da fikk han Playstation 3 av meg med spill og alt det derre, kostet jo litt da, men jeg liker å bruke en del penger på han, når han endelig skal ha noe, til jul som var, kjøpte jeg videokamera, før der igjen, kjøpte jeg PSP siden han reiste hele tiden med tog til Geilo for å jobbe der oppe, da passet det ypperlig, da kunne han se film og spille på turen..*tihi*

Men eller er det vanskelig, men jeg pleier som oftest å spare opp en del penger til å bruke på han, siden det eneste han liksom ønsker seg er alltid noe veeldig dyrt noe *sukk* men vel fortjent.,., klær og sånn er aldri noe kjekt å få i gave på en bursdag eller jul mener han, det er noe han alltid kan kjøpe selv, men ikke sånne ting som brunevarer og div annet, det er det som er gøy, og det gøyeste er når det er noe han aaaldri hadde trodd han skulle få, selvom han har ønsket seg det lenge

sambo har mistet den overraskelsen litt da, for de 9 høytidene vi har vært sammen har han Alltid fått det han ønsket seg mest, så han liksom forventer det neste gang også kan man si.. Tihi

Oj ble mye dette.. *jaja* [:D]

sambo blir 24 år 1. juni... å ej tenker på enten xbox 360 eller ps3[;)]

ja,har tenkt litt på å kjøpe videokamera..men d er jo typisk da et det er feil merke eller noe annet<;)hehe...klær har æ kjøpt så mye av til han,så d kan æ liksom hellr ikkje kjøpe..playstation har vi..å den blir alrdi brukt engang,så æ kan liksom ikkje kjøpe nån spill heller..hmm...vanskelI:)
men kake blir d værtfall;);)den blir sikkert spist opp lenge før bursdagen...av meg[:D][:D]

ORIGINAL: meggi

OJ, den er vanskelig gitt. Mannen min er nett den samme, ønsker seg aldri noe, men han er en guttunge etter data, Playstation, videokamera og alt det derre tekninske greiene, så enten finner jeg på noe han kan ha bruk for til Bilen ( han elsker å holde på med biler ) eller så kjøper jeg noe jeg vet han kommer til å like uansett vedr spill konsoller og lignende.
Han hadde bursdag 27 mars, da fikk han Playstation 3 av meg med spill og alt det derre, kostet jo litt da, men jeg liker å bruke en del penger på han, når han endelig skal ha noe, til jul som var, kjøpte jeg videokamera, før der igjen, kjøpte jeg PSP siden han reiste hele tiden med tog til Geilo for å jobbe der oppe, da passet det ypperlig, da kunne han se film og spille på turen..*tihi*

Men eller er det vanskelig, men jeg pleier som oftest å spare opp en del penger til å bruke på han, siden det eneste han liksom ønsker seg er alltid noe veeldig dyrt noe *sukk* men vel fortjent.,., klær og sånn er aldri noe kjekt å få i gave på en bursdag eller jul mener han, det er noe han alltid kan kjøpe selv, men ikke sånne ting som brunevarer og div annet, det er det som er gøy, og det gøyeste er når det er noe han aaaldri hadde trodd han skulle få, selvom han har ønsket seg det lenge

sambo har mistet den overraskelsen litt da, for de 9 høytidene vi har vært sammen har han Alltid fått det han ønsket seg mest, så han liksom forventer det neste gang også kan man si.. Tihi

Oj ble mye dette.. *jaja* [:D]

Jeg er så enig i den! Jeg prøver å følge litt med på ting han snakker om i hverdagen. Ting han kunne tenkt seg å gjøre osv. Og kjøpe gave etter hva jeg finner ut. Nå sist ga jeg han jaktkurs i gave, noe han hadde snakket mye om at han kunne tenke seg å ha. Skal si deg at det var en glad gutt her hjemme etter han åpnet gaven sin![:D]

jaa..ikkje så dumt..må prøve å fiske litt[:D]
hadde vært gøy å kanskje gitt han et kurs eller no..han har jo veldig lyst å lære seg å ri nå som vi har 2 hester,kanskje gitt han et ridekurs på en skole:)
vakkje så dumt d nej..takk for den kursideen[:D][:D]

æ har 2 så du kan godt få en;)
har ikkje tid lengre,så æ må selge den ene..blir ikkje mye tid når han lille kommer[:D]
ikke får jeg ridd noe særlig heller..hadde vært topp om typen kunne ha lært seg det,så kunne han ha tatt et par rideturer:)

Min mann bruker å bli veldig glad for litt tøffe smykker, ringer, belter o.l.
Hva med en ny lommebok / kortmapppe e.l.
Eller helikoptertur. Det ga jeg eksen en gang, han var helt henrykt.
Eller hva med biletter til noe han gjerne vil på?
Hva med spa?
Jeg elsker å finne på og shoppe gaver!!

Back
Topp