Bursdagsgave til svigers

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
Skal til min svigermor i bursdag til søndag. Samboeren min er litt sånn "nei vi trenger ikke kjøpe noe gave" så er lite hjelp å få fra han. Selv tenker jeg vi kjøper en god flaske rødvin da jeg vet hun er glad i det. Men vil gjerne ha noe ved siden av også og tenkte litt på et påskeegg/påskekurv, mest for gøy.
Da har jeg to spørsmål:

-Noen som vet en god rødvin da jeg ikke drikker dette selv?
- Tips til hva jeg kan legge i påskeegget? Tenkte på en type pølse man får kjøpt i sånn bod typ. rødvinspølse..hva annet? Kjenner hun ikke så alt for godt da hun bor i en annen by og vi ble introdusert først forrige sommer så vet ikke hvilke interesser/hobbyer hun han

Dårlig på rødvin.
Forskjellig spekemat er jo godt

Men forslag til påsekeegget:

En god håndkrem e.l
Flaxlodd
En god sjokolade og noe annet godt
Et par sokker
Kaffe/te
Et bilde av mini, om dere har

Dårlig på rødvin.
Forskjellig spekemat er jo godt

Men forslag til påsekeegget:

En god håndkrem e.l
Flaxlodd
En god sjokolade og noe annet godt
Et par sokker
Kaffe/te
Et bilde av mini, om dere har
Takk for gode forslag! Blir nok å legge i en del av dette :)

Hva med å ta fotavtrykk av mini på papir og klippe det til og legge i påskeegget? :) min mor var hvertfall på gråten da hun fikk et lerret med fotavtrykk av mini til bursdagen sin :)

For bra fotavtrykk så brukte jeg akvarellmaling, tok det på en svamp som jeg "dabbet" foten hennes med :) ble også mindre gris da :)
Takk for tips! Skal se etter sånn maling nå når vi drar til byen.
Har brukt en rød stempelpute før og da var han (og badekaret) rød i lang tid etterpå :')

Takk for tips! Skal se etter sånn maling nå når vi drar til byen.
Har brukt en rød stempelpute før og da var han (og badekaret) rød i lang tid etterpå :')
Vet søstrene grene har til billig peng hvertfall :) samme med europris :) jeg brukte vårservietter til å fjerne det etterpå :)

Back
Topp