Bursdagsgave til sambo

Lillemo

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Gubben fyller 25 på mandag, og jeg har enda ikke kjøpt han gave. Begynner å bli litt stresse, for jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe [&:]

Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe?

kle, bilettar til ein forestilling du trur han vil sjå, lage til date-kveld for berre dikka der du har ordna barnevakt sånn at dikka kan ut å ete og gå på kino/forestilling, abbonement på eit blad han likar, verktøy, noke til ein evt hobby han måtte ha..

[:)]

Min sambo har bursdag i mrgn og han får et anheng hvor nathaniels bilde er frabedt inn.

Min har bursdag snart også. Jeg tenkte at jeg skal kjøpe nye solbriller til han,og kanskje ViMenn abonnement [;)]

Solbriller var ikke så dumt [:)] Det er alltid et stort problem å kjøpe gave til sambo, han har liksom ALT!

konsertbilletter???

min samboer fikk igrunn ingenting i bursdags gave da han hadde bursdag på tirsdag....men han fikk en regning av meg som jeg ikke hadde nok penger til da.....haha men tviler på han ser på den som en bursdags gave da men.....hehe[:D] (det var en felles regning som vi pleier å bytte litt på å betale, var ikke min private regning altså)

vi ble igrunn enige om å ikke kjøpe gave til hverandre i år siden vi nettopp har kjøpt oss ny sofa. men han fikk en ny t-skjorte av meg sist vi var på kjøpe senteret da

de siste gavene eg har kjøpt, har vært: Ryddeveps(sånn kantklipper med forskjellige blad), Jaktsko, vanlige sko, fiskeutstyr, fjellduk.

tja va det eg kom på i farten. men forutsetter at han er litt jakt/fiske/hagr intr da ;)

Her i huset er det alltid en slager med verktøy [:D] Sirkelsag, vinkelsliper, kompressor, slagbor, bajonettsag... Kjempefornøyd mann hver gang [:D]

Back
Topp