Bursdagsgave til Mormor

Reinbue

Forumet er livet
Jeg trenger bursdagsgavetips til mormora mi. Jeg husker ikke helt hvor gammel hun er jeg nå :P Men hun er rett under 60 år, 58 eller 59. Jeg skal gi den til henne i morgen, så har ikke tid til å lage noe selv :P

Hva med brudebildet av dere ja?
Eller ull klær er alltid gøy å få. Ei bok??

Blomster[;)]

ORIGINAL: *skjønningene*

oi så ung bestemor [:)]

begynte dere alle tidlig (den får jeg alltid høre også) [8D][:D]

hmmm den var vri'en... Har hun mange bilder av torje?
Evt kunne du jo tatt me et favorittbilde av han/dere (brudebilde) å fremkalt hos en sånn fotobutikk å kjøpt en fin ramme? [:)]
Ja, jeg kunne jo det. Eneste problemet er at hun skal få gaven i morgen, så jeg vet ikke hva jeg rekker å gjøre :S
vi var forresten tidlig ute alle sammen ja. Mormor og jeg var like gamle, og mamma var 22 da hun ble gravid.

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: *skjønningene*

oi så ung bestemor [:)]

begynte dere alle tidlig (den får jeg alltid høre også) [8D][:D]

hmmm den var vri'en... Har hun mange bilder av torje?
Evt kunne du jo tatt me et favorittbilde av han/dere (brudebilde) å fremkalt hos en sånn fotobutikk å kjøpt en fin ramme? [:)]
Ja, jeg kunne jo det. Eneste problemet er at hun skal få gaven i morgen, så jeg vet ikke hva jeg rekker å gjøre :S
vi var forresten tidlig ute alle sammen ja. Mormor og jeg var like gamle, og mamma var 22 da hun ble gravid.

Hvis det er sånn "ordentlig" mormor du har - hva med smykker? Sånn "junk" smykker - ikke nødvendigvis det dårligste du finner - men du skjønner sånn med litt perler eller steiner eller noe? En fin klut eller hansker? En "nål" (sånn du fester i klærne - broche på engelsk). Eller deilig konfekt som du kan håndplukke og få pakket inn i sellofan?

Back
Topp